کارن گیلان به اقتباس سینمایی از Call of the Wild می‌پیوندد

27 September 2018 - 22:56

مطابق با گزارش Deadline، کارن گیلان (Karen Gillan) به فیلم اقتباسی از رمان کلاسیک Call of the Wild «آوای وحش» نوشته‌ی جک لندن (Jack London) در سال ۱۹۰۳ پیوسته است. گیلان در نقش مرسدس (Mercedes) به دیگر بازیگران این فیلم از قبیل هریسون فورد (Harrison Ford) و دن استیونس (Dan Stevens) خواهد پیوست. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

این فیلم پربودجه آمیزه‌ای از فناوری‌های سی‌جی (CG) و لایو-اکشن (Live-Action) است و توسط کریس سندرز (Chris Sanders)، کارگردان نامزده جایزه‌ی اسکار براساس فیلمنامه‌ای از مایکل گرین (Michael Green)، نویسنده‌ی نامزد جایزه‌ی اسکار ساخته خواهد شد. داستان این رمان از نقطه‌نظر یک سگ گله به نام باک (Buck) روایت می‌شود.

اروین استاف (Erwin Stoff) و رایان استفورد (Ryan Stafford) این اثر را تهیه خواهند کرد. دایانا پوکورنی (Diana Pokorny) تهیه‌کننده‌ی اجرایی پروژه است و استیو اَسبِل (Steve Asbell) نظارت بر ساخت این فیلم را برای کمپانی فاکس (Fox) بر عهده دارد. مطابق با گزارش منبع خبری این فیلم شدیدا به جلوه‌های ویژه‌ی استودیوی Technoprops متکی‌ست که سال گذشته توسط کمپانی فاکس خریداری شد.

ساخت این اثر در ماه دسامبر آغاز خواهد شد. از میان اقتباس‌های پیشین از این رمان می‌توان به نسخه‌ی سال ۱۹۳۵ با بازی کلارک گیبل (Clark Gable) و نسخه‌ی سال ۱۹۷۲ با بازی چارلتون هستون (Charlton Heston) اشاره کرد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.