پوستر جدیدی از سریال Titans منتشر شد

28 September 2018 - 09:00

کمپانی DC Universe پوستری جدید از سریال Titans «تایتان‌ها» منتشر کرد که در آن رابین، ریون، بیست بوی و استارفایر دیده می‌شوند. شما می‌توانید این پوستر را در ادامه خبر مشاهده کنید. با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال Titans داستان گروهی از ابرقهرمان‌های جوان از سرتاسر دنیای DC Universe را روایت می‌کند. ابتدا تیم تایتان‌ها متشکل از رابین و ریون است؛ ریون ویژگی‌های عجیب و غریب و تاریکی دارد و هر کاری که فکرش را بکنید از دستش بر می‌آید. در ادامه راه یست بوی و استارفایر هم به آن‌ها اضافه شده و رفته رفته آتبدیل به یک خانواده و تیم ابرفهرمانی می‌شوند.

برنتون تویتس «Brenton Thwaites» در نقش دیک گریسون، تیجان کرافت «Teagan Croft» در نقش ریون، آنا دیاپ «Anna Diop» در نقش کوریاند «Koriand»، آلان ریچسون «Alan Ritchson» در نقش هاک، مینکا کلی «Minka Kelly» در نقش هاک داو، برونو بیچیر «Bruno Bichir» در نقش دکتر نیلز کالدر  و لیندسی گورت «Lindsey Gort» در نقش کارآگاه امی روربچ از ستارگان سریال Titans هستند.

Weed Road Pictures و Berlanti Productions و Warner Bros سازندگان این سریال هستند. Titans یکی از سریال‌های لایو اکشن اختصاصی تازه‌ای است که به زودی وارد دنیای کمپانی DC Universe خواهد شد و آکیوا گلدزمن «Akiva Goldsman»، جیوف جانز «Geoff Johns»، گرگ برلنتی «Greg Berlanti» و سارا شکتر «Sarah Schechter» تهیه کنندگان اجرایی آن هستند.

در این سریال دیک گریسون از میان سایه‌ها پدیدار می‌شود تا رهبری گروهی از قهرمانان تازه نفس از جمله ریون، بیست بوی، استارفایر و بسیاری دیگر را بر عهده بگیرد. طرفداران انتظار ساخت یک اثر دراماتیک به همراه عده‌ی زیادی از قهرمانان را از کمپانی DC Universe دارند.

این سریال در دوازدهم اکتبر سال جاری «۲۰ مهر ۱۳۹۷» پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.