تاریخ اکران The Mule ساخته‌ی کلینت ایستوود مشخص شد

28 September 2018 - 17:19

فیلم The Mule به کارگردانی کلینت ایستوود (Clint Eastwood) در تاریخ ۱۴ دسامبر به روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

این فیلمساز زایا مضاف بر کارگردانی این درام جنایی در آن ایفای نقش نیز می‌کند. از سال ۲۰۱۲ و حضور در فیلم Trouble with the Curves این اولین باری‌ست که ایستوود بر پرده‌ی سنیما ظاهر خواهد شد.

 او در این فیلم در کنار دایان ویست (Dianne Wiest)، مایکل پنا (Michael Pena)، اندی گارسیا (Andy Garcia)، لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne)، آلیسون ایستوود (Alison Eastwood)، تایسا فارمیگا (Taissa Farmiga) و ایگناچیو سریچیو (Ignacio Serricchio) نقش‌آفرینی خواهد کرد. بردلی کوپر (Bradly Cooper) نیز نقش کوتاهی در این فیلم بازی می‌کند.

The Mule داستان ارل استون (Earl Stone) با بازی ایستوود را روایت می‌کند که پیرمردی ورشکسته و تنهاست و در آستانه‌ی از دست دادن کسب‌وکارش قرار دارد. در همین حین کاری به او پیشنهاد می‌شود که فقط نیازمند مهارت رانندگی‌ست. او بعدتر پی می‌برد که برای حمل مواد مخدر برای کارتلی مکزیکی قرارداد  امضا کرده است.

استون به قدری کارش را خوب انجام می‌دهد که محموله‌ی محوله به او به طرز تصاعدی افزایش می‌یابد. اما در همین حین او در مدار پلیسی مصمم از اداره‌ی مبارزه با مواد مخدر قرار می‌گیرد. با این‌که استون مشکلات مالی‌اش را پشت سر می‌گذارد اما بار اشتباهات پیشین او بر دوش‌اش سنگینی می‌کند. مشخص نیست که آیا او می‌تواند پیش از آن‌که پلیس او را به دام بیندازد و یا نیروهای کارتل کارش را یک‌سره کنند این مشکلات را حل کند یا نه.

منبع:The Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.