کوبا گودینگ جونیور برای دومین بار روی صندلی کارگردانی می‌نشیند

28 September 2018 - 21:00

مطابق با گزارش ورایتی (Variety)، کوبا گودینگ جونیور (Cuba Gooding Jr) دومین فیلم خود را با حمایت مالی کمپانی Wudi Pictures خواهد ساخت. گودینگ در ساخت اولین فیلم‌اش در کسوت کارگردان Bayou Caviar نیز که اوایل امسال اکران شد با این کمپانی چینی همکاری کرد. ریچارد دریفوس (Richard Dreyfuss) و فامکه یانسن (Famke Janssen) در فیلم دوم گودینگ که فعلا بدون عنوان است بازی خواهند کرد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

گودینگ درباره‌ی این پروژه گفته:

این فیلم یک تریلر مدرن درباره‌ی یک مرد خانواده است که پس از تجربه کردن رویدادی متحول‌کننده باید شجاعت این را پیدا کند تا تکه‌های مابقی زندگی‌اش را جمع کند. در این راه او مسیر وقایع را نه‌تنها برای زندگی خودش بلکه برای زندگی اطرافیانش من‌جمله آن‌هایی که دوست‌شان دارد تغییر می‌دهد.

کمپانی چینی Wudi Pictures سابقه‌ی گسترده‌ای از همکاری با کمپانی دیزنی (Disney) در ساخت فیلم The Dreaming Man، اولین محصول چینی‌زبان این کمپانی دارد. این کمپانی همچنین در تهیه‌ی فیلم Crown Vic با حضور توماس جین (Thomas Jane) و لوک کلِینتنک (Luke Kleintank) همکاری داشته است.

ساخت این اثر در سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. اگرچه در این مرحله جزئیات زیادی در دسترس نیست اما ظاهرا بخش‌هایی از فیلم به صورت بین‌المللی فیلمبرداری می‌شود. گودینگ بعدتر در فیلم Life in a Year در کنار نیا لانگ (Nia Long) و کارا دلوین (Cara Delevingne) دیده خواهد شد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.