مالکوم دی. لی فیلم کمدی Real Talk را کارگردانی می‌کند

29 September 2018 - 09:00

با توجه به گزارشات خبرگزاری هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter)، مالکوم دی. لی (Malcolm D. Lee) که اخیرا فیلم Night School «مدرسه شبانه» را کارگردانی کرده، برای ساخت فیلم کمدی و هیپ‌ هاپ Real Talk «حرف جدی» دوباره با کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) همکاری خواهد کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

طرح کلی داستان فیلم حرف جدی درباره‌ی یک رپر قدیمی و فراموش شده است که تلاش می‌کند گروه قدیمی‌اش را دوباره کنار یکدیگر جمع کرده و شکوه گذشته‌ی خود را احیا کند. فیلم‌نامه‌ی این اثر توسط رادا بلنک (Radha Blank)، که Empire «امپراتوری» را در کارنامه دارد، نوشته شده است.

مالکوم دی. لی همچنین وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی حرف جدی را بر عهده دارد و ملانی کلارک (Melanie Clark) از کمپانی بلک‌میلد (Blackmaled Productions)، به همراه کریستین لو (Kristin Lowe) و میکا پرایس (Mika Pryce) از کمپانی یونیورسال هم بر روی ساخت این پروژه نظارت خواهند داشت.

رابطه کاری این کارگردان و کمپانی یونیورسال، شامل فیلم Girls Trip «سفر دختران» هم می‌شود که موفقیت زیادی به دنبال داشت. همچنین با توجه به صحبت‌های رجینا هال (Regina Hall)، بازیگر این فیلم، به نظر می‌رسد دنباله‌ی آن هم ساخته می‌شود.

جدیدترین اثر مالکوم دی. لی، مدرسه شبانه، روز گذشته راهی سینماهای جهان شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.