جنیفر بیلز به جمع بازیگران سریال Swamp Thing می‌پیوندد

29 September 2018 - 13:01

مطابق با گزارش ورایتی (Variety)، متعاقب انتخاب دِرِک میِرز (Derek Mears) برای ایفای نقش اصلی در سریال لایو-اکشن Swamp Thing محصول کمپانی دی‌سی (DC)، گروه بازیگران این مجموعه با اضافه شدن جنیفر بیلز (Jennifer Beals) گسترش یافته است. بیلز که بیش‌تر برای ایفای نقش در فیلم کلاسیک کالت Flashdance محصول سال ۱۹۸۳ شناخته می‌شود، اخیرا در اقتباس شبکه‌ی ان‌بی‌سی (NBC) از فیلم Taken «ربوده‌شده» و درام نوجوانانه‌ی Before I Fall دیده شده است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

جنیفر بیلز در این سریال لایو-اکشن نقش کلانتر لوسیلیا کِیبل (Lucilia Cable) را که فردی سرسخت و عمل‌گرا توصیف شده ایفا خواهد کرد. سرسپردگی کیبل به فرزندش فقط با عزم راسخ او برای محافظت از شهر Marais قابل قیاس است. زمانی که شهری که او زندگی‌اش را وقف دفاع از آن کرده مورد حمله‌ی نیروهای خارجی قرار می‌گیرد او باید تمام تلاش خود را به کار ببندد تا از همه‌ی کسانی که دوست‌شان دارد محافظت کند.

لن وایزمن (Len Wiseman) تهیه‌کنندگی و کارگردانی قسمت اول این سریال را بر عهده دارد. این مجموعه بر اساس کتاب مصور ضدقهرمانی Swamp Thing که توسط لن وِین (Len Wein) و برنی رایتسون (Bernie Wrightson) خلق شده ساخته خواهد شد. مارک ورهِیدن (Mark Verheiden) و گری داوبرمن (Gary Dauberman) فیلمنامه‌ی این سریال را می‌نویسند و در کسوت گرداننده‌ی آن نیز فعالیت می‌کنند. جیمز وان (James Wan)، گری داوبرمن، مارک ورهیدن و مایکل کلیر (Michael Clear) از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند.

کتاب مصور Swamp Thing نخستین بار در سال ۱۹۷۱ منتشر شد. این اثر پیش از این در سال ۱۹۸۲ توسط وس کریون (Wes Craven) مورد اقتباس سینمایی قرار گرفت و هفت سال بعد دنباله‌ای نیز بر آن ساخته شد. شبکه‌ی یو‌اس‌ای (USA) نیز در اوایل دهه‌ی نود سه فصل سریال با اقتباس از این اثر عرضه کرد. دیک دوراک (Dick Durock) کاراکتر اصلی را در همه‌ی این آثار اقتباسی به تصویر کشید. در اوایل دهه‌ی نود سریال انیمیشنی Swamp Thing نیز ساخته شد اما تنها پنج قسمت از آن به روی آنتن رفت.

منبع:Comingsoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.