کلیپ‌های جدیدی از ونوم منتشر شدند: دو روی متفاوت ادی بروک

29 September 2018 - 15:00

سونی پیکچرز دو کلیپ جدید از فیلم رو به آماده مارول، ونوم، منتشر کرده که دو روی مختلف شخصیت ادی بروک، تام هاردی، را نشان می‌دهند. ویدئو اول روی رومانتیک ادی را نشان می‌دهد که به سن‌فرانسیسکو رفته تا با آن ویینگ (با بازی میشل ویلیامز) باشد. کلیپ دوم شخصیت جدید ادی را نشان می‌دهد. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این ویدئوها را در انتهای خبر مشاهده کنید.

تام هاردی در این فیلم، نقش ادی بروک، میزبان ونوم، را بازی می‌کند. او در این فیلم در کنار میشل ویلیامز (Michelle Williams)، ریز احمد (Riz Ahmed)، جنی اسلیت (Jenny Slate)، اسکات هیز (Scott Haze)، رید اسکات (Reid Scott) و وودی هارلسون (Woody Harrelson) ایفای نقش می‌کند.

ونوم برگرفته از دنیای مارول سونی است و اسپین‌اف دنیای سینمایی مارول نیست هرچند سونی اجازه داده تام هالند در نقش مرد عنکبوتی در این مجموعه ظاهر شود.‌ آوی آراد (Avi Arad) و مت تالمچ (Matt Tolmach) به همراه امی پاسکال (Amy Pascal) و پالاک پاتل (Palak Patel) و اریک فاینمن (Eric Fineman) این فیلم را می‌سازند.

روبن فلیچر (Roben Fleischer) کارگردان و اسکات رزنبرگ (Scott Rosenberg) و جف پینکنر (Jeff Pinkner) نویسندگان فیلم هستند که پنجم اکتبر (۱۳ مهر) اکران می‌شود.

ونوم که اولین بار در مجموعه کمیک با لباس موجود خارجی که مرد عنکبوتی در The Amazing Spider-Man #52 در سال ۱۹۸۴ می‌پوشید، دیده شد، چندین سال قبل از آن، خالق آن پیتر پارکر را رها کرد و با ادی بروک تیم تشکیل داد تا موجودی به نام ونوم را بسازند. از آن زمان به بعد این شخصیت به شکل‌های مختلفی ظاهر شده و در چند میزبان متفاوت قرار گرفته است. در دنیای بی‌نهایت مارول، لباس او ریشه‌ی دنیایی دارد که توسط پارکر و والدین دانشمند بروک ساخته شده تا سرطان را درمان کند. اخیرا ونوم بین میزبان‌های متفاوتی منتقل شده که می‌توان به مک گارگن و رقیب قدیمی پیتر پارکر، فلش تامپسون اشاره کرد.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.