اکران فیلم مردان ایکس: دارک فونیکس به تعویق افتاد

29 September 2018 - 21:00

طبق گزارش ددلاین، تاریخ اکران فیلم‌های مردان ایکس، X-Men: Dark Phoenix و Gambit تغییر یافته است. فیلم اول که قرار بود ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ راهی سینماها شود، ۷ ژوئن ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. فیلم Gambit نیز بجای ۷ ژوئن ۲۰۱۹ در تاریخ مارس ۲۰۲۰ اکران می‌گردد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم مردان ایکس: دارک فونیکس، سومین باری است که تاریخ اکرانش تغییر می‌کند، ابتدا قرار بود دوم نوامبر ۲۰۱۸ اکران گردد و سپس به روز ولنتاین ۲۰۱۹ موکول شد. اینکه الان قرار شده این فیلم در ماه ژوئن اکران شود، حاکی از این است که فاکس فیلم را رقیب تابستانه‌ای برای سایر فیلم‌ها می‌داند. سال گذشته ماه فوریه برای استودیو مارول ماه موفقی بود و پلنگ سیاه توانست ۱.۳ میلیارد دلار بفروشد.

فیلمی مانند دارک فونیکس که هیجان طرفدارانش را زیاد کرده با این وقفه توجه بیشتری به خود جلب خواهد کرد و بلوم‌هاوس پیکچرز اخیرا اعلام کرده که ولنتاین ۲۰۱۹ اکران موفقی برای این فیلم نیست و چند هفته بعد از آن، مارول فیلم کاپیتان مارول را اکران می‌کند. بعبارت دیگر، دارک فونیکس مناسب ماه فوریه آنطور که فاکس انتظار داشت، نیست. ماه ژوئن بسیار شلوغ است و فیلم‌هایی مانند انتقام‌جویان ۴ و گودزیلا ۲ اکران می‌شوند و اسپین‌آف Men in Black بعد از آن از راه می‌رسد. انتقام‌جویان ۴ تعیین‌کننده وضعیت فیلم دارک فونیکس خواهد بود، اگر این فیلم خوب ظاهر شود شاید کسی دیگر به دارک فونیکس اهمیت ندهد.

سایت خبری ددلاین درباره Gambit نیز گفته که این فیلم همچنان در مرحله تولید قرار دارد و چانینگ تاتوم بازیگر آن است اما کارگردانش مشخص نگردیده است. حالا طرفداران بیشتر از اینکه درباره این هیجان داشته باشند از اینهمه خبر تعویق خسته شده‌اند.

منبع: ComicBook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.