مری الیزابت وینستد نقش هانترس را در فیلم Birds of Prey بازی می‌کند

30 September 2018 - 12:48

پس از انتخاب مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) برای ایفای نقش هانترس (Huntress) در فیلم Birds of Prey، این بازیگر در مصاحبه‌ای با The Wraps درباره‌ی به تصویر کشیدن این کاراکتر کتاب مصور گفت‌وگو کرده است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

وینستد:

من تیراندازی با کمان را یاد خواهم گرفت که برایم چیز جدیدی محسوب می‌شود. تجربه‌ی هیجان‌انگیزی‌ست و حتی فرایندی که برای گرفتن این نقش از سر گذراندم تجربه‌ی بسیار متفاوتی از روال معمولم بود. بودن با دیگر بازیگران زن و همچنین یک کارگردان زن و کل انرژی درجریان این فرایند تجربه‌ای بسیار منحصربه‌فرد است. من بسیار از تجربه کردن چنین حال‌وهوایی خوشحال هستم. نمی‌توانم بگویم که خواننده‌ی پروپاقرص کتاب‌های مصور بوده‌ام اما زمانی که با کتی یان (Cathy Yan) کارگردان این فیلم دیدار کردم و نیز به پس‌زمینه‌ی داستانی این کاراکتر پی‌بردم، برایم جالب شد.

پروژه‌ی Birds of Prey در ابتدا در سال ۲۰۱۶ و پیش از اکران فیلم Suicide Squad «جوخه‌ی انتحاری» زمانی آغاز شد که کمپانی برادران وارنر به گسترش فیلمی با حضور هارلی کوئین (Harley Quinn) با بازی مارگو رابی (Margot Robbie) در کنار برخی دیگر از کاراکترهای مونث دنیای دی‌سی (DC) پرداخت. مضاف بر انتخاب وینستد اعلام شد که جرنی اسمالت-بل (Jurnee Smollett-Bell) نقش Black Canary را در آن ایفا خواهد کرد. فیلمنامه‌ی این اثر را کریستینا هادسن (Christina Hodson) نوشته که اخیرا اعلام شد که نویسندگی فیلم Batgirl را پس از جدایی جاس ودون (Joss Whedon) بر عهده گرفته است.

اکنون به نظر می‌رسد که ساخت فیلم Birds of Prey با حضور کاراکتر محبوب کوئین اولویت بیش‌تری پیدا کرده است و تولید آن اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود. ساخت دنباله‌ای بر فیلم «جوخه‌ی انتحاری» نیز در دستور کار قرار دارد اما ساخت فیلم Harley Quinn Vs The Joker «هارلی کوئین علیه جوکر» و نیز Gotham City Sirens «سیرن‌های شهر گاتهام» به کارگردانی دیوید آیر (David Ayer) فعلا به تعویق افتاده‌اند.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.