حجم بالایی از خشونت را با فیلم Three From Hell تجربه کنید!

30 September 2018 - 23:30

مجله Rue Morgue در مصاحبه‌ای با بیل مسلی (Bill Mosely) درباره بازگشتش به نقش اوتیس دریفتوود (Otis Driftwood) در فیلم جدید راب زامبی (Rob Zombie) تحت عنوان Three From Hell، سومین فیلم سه‌گانه خانواده فایرفلای (Firefly) صحبتی داشته است که در ادامه و همراه با سینماگیمفا می‌توانید آن را مطالعه کنید:

همه‌ی کسانی که عاشق فیلم‌های House of 1000 Corpses (خانه ۱۰۰۰ جسد) و Devil’s Rejects (مطرودین شیطان) بودند، ضیافتی از هیجان و خوشبختی را هنگام تماشای Three From Hell تجربه خواهند کرد. این یک فیلم مردم‌پسند خواهد بود. طبق آنچه از راب شنیده‌ام، او در مورد نتیجه کار بسیار هیجان‌زده و خوشحال است و این فیلم پر از خشونت‌های بی قید و شرط است که بسیار عالی است؛ چرا که اخیرا فیلم‌های وحشتناک خوبی به سینماها آمدند که حجم زیادی از خشونت را نداشتند! منظورم از خشونت بی قید و شرط، خشونت ماهرانه و موثر است و این چیزی است که گمان می‌کنم طرفداران دلتنگ آن شده باشند. خشونت زیاد یعنی سر بریدن، شلیک کردن گلوله به صورت و تمام چیزهایی که این روزها کم داریم!

علاوه بر بازگشت مسلی در نقش اوتیس دریفتوود، سید هیگ (Sid Haig) نیز در نقش کاپیتان اسپالدینگ (Spaulding) در Three From Hell ظاهر خواهد شد. همچنین جف دنیل فیلیپس (Jeff Daniel Phillips) را در نقش ویرجیل دالاس هارپر (Virgil Dallas Harper) خواهیم دید. دیگر بازیگران این پروژه سرشناسانی همچون دنی ترخو (Danny Trejo)، کلینت هاوارد (Clint Howard)، ریچارد بریک (Richard Brake)، دی والاس (Dee Wallace) و آستین استوکر (Austin Stoker) هستند.

Three From Hell دنباله‌ای بر فیلم سال ۲۰۰۵ زامبی به نام The Devil’s Rejects (مطرودین شیطان) می‌باشد که خود این فیلم دنباله‌ای بود بر فیلم House of 1000 Corpses (خانه ۱۰۰۰ جسد) او در سال ۲۰۰۳٫ در پایان فیلم قبلی، سه کاراکتر به شکوه و جلال خاصی رسیدند و قرار بود کمپانی Lionsgate که از اواسط سال ۲۰۰۰ برای ساخت پروژه‌های ترسناک حریص شده بود، فیلم را در قالب سریالی ادامه دهد اما این تصمیم هیچگاه عملی نشد. حال باید منتظر ماند و دید که Three From Hell چه تاریخی به سینماها می‌آید و خانواده فایرفلای به چه نحوی از گورشان بازگردانده می‌شوند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.