نتفلیکس سفارش ساخت دو سریال رومانتیک را داده است

1 October 2018 - 20:56

نتفلیکس همچنان به ساخت سریال برای پخش در استریم سرویس خودش ادامه می‌دهد. برای نمونه می‌توان به دو سریال دراماتیک با محوریت خانم به نام‌های Sweet Magnolias و Virgin River اشاره کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

بر اساس یک خبر رسمی از این استریم سرویس، نتفلیکس سفارش ساخت ۱۰ قسمت از Virgin River که بعنوان یک عاشقانه‌ی معاصر بر اساس مجموعه کتاب محبوب هارلی‌کویین (Harlequin) از روبین کار (Robyn Carr) که در راس‌ فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده است را داد.

اما محوریت کتاب Virgin River را در زیر آورده‌ایم:

ملیندا مونرو (Melinda Monroe) در یک شهر کوچک در کالیفرنیا در کنار رودخانه‌ی ویرجین (Virgin River) می‌نشیند و با خودش فکر می‌کند آنجا چقدر مکان خوبی برای سبک شدن و رهایی از افکار دردناک است. اما خیلی زود متوجه می‌شود که آن شهر کوچک که در آن زندگی می‌کند به همان سادگی که او فکر می‌کند نیست و او باید یاد بگیرد تا خودش حال خودش را قبل از اینکه رودخانه‌ی ویرجین به خانه‌ی او تبدیل شود، بهتر کند.

سو تنی (Sue Tenney) بعنوان شورانر و تهیه کننده‌ی اجرایی در کنار روما روث (Roma Roth) و کریس پری (Chris Perry) فعالیت خواهد کرد و فرآیند تولید نیز اواخر امسال آغاز می‌گردد.

نتفلیکس همچنین سفارش ساخت ۱۰ قسمت از سریال Sweet Magnolias را داده است که بر اساس یک سری رمان مشهور منتشر شده توسط MIRA books که اثر پرفروش نیویورک تایمز از نویسنده شریل وودز (Sherryl Woods) نیز بوده است، ساخته می‌شود. وی همچنین تهیه کننده‌ی اجرایی سریال نیز است.

کتاب Sweet Magnolias بر روی سه زن در کارولینای جنوبی تمرکز دارد که از زمان دبیرستان بهترین دوستان هم بودند و ماجراهای خانوادگی، شغلی و عشقی آنها را بازگو می‌کند.

شرلی جی اندرسون (Sheryl J. Anderson) شورانر و تهیه کننده‌ی اجرایی سریال به همراه دن پالسون (Dan Paulson) و دنیل ال پالسون پروداکشنز (Daniel L. Paulson productions) است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.