جایمن هانسو به ریبوت Charlie’s Angels پیوست

1 October 2018 - 17:00

تنها کمتر از یک هفته پس از آغاز تولید ریبوت Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) و طبق گزارش ورایتی، تیم بازیگری این پروژه بار دیگر و با اضافه شدن بازیگر نامزد جایزه اسکار، جایمن هانسو (Djimon Hounsou) به آن، گسترش یافته است. هانسو قرار است در این فیلم نقش فرد دست‌راست رییس بازلی (Bosley) را ایفا کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

هانسو که بیشتر به سبب نقش‌آفرینی و نامزد جایزه اسکار شدن در فیلم In America (در آمریکا) محصول سال ۲۰۰۲ و نیز درخشش در فیلم Blood Diamond (الماس خونین) محصول سال ۲۰۰۶ شناخته می‌شود، در سال‌های اخیر با حضور در بلاک‌باسترهای گوناگون هالیوودی شهرت بیشتری یافته است از جمله ایفای نقش در فیلم‌های Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) محصول سال ۲۰۱۴، Furious 7 (خشن ۷) محصول سال ۲۰۱۵ و King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر) محصول سال ۲۰۱۷٫ قابل ذکر است که موفقیت او در حضور در فیلم‌های اقتباسی از کتاب‌های کمیک با ایفای نقش در فیلم‌های Aquaman (آکوامن)، Captain Marvel (کاپیتان مارول) و Shazam (شزم) که در سال جاری و آینده اکران خواهند شد، ادامه خواهد یافت.

کمپانی سونی پیش از این اعلام کرده بود که فیلم جدید فرانچایز Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) با بازی کریستن استوارت (Kristen Stewart)، نائومی اسکات (Naomi Scott)، الا بالینسکا (Ella Balinska) و دمی مور (Demi Moore) در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ۱۳۹۸) به سینماها خواهد آمد. داگ میرو (Doug Miro) و کارلو برنارد (Carlo Bernard) که نویسندگان و تهیه‌کنندگان سریال Narcos (نارکس) شبکه نت‌فلیکس بودند، در نوشتن فیلمنامه Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) کمک کرده‌اند. همچنین پاتریک استوارت (Patrick Stewart) و پاتریک بنکس (Patrick Banks) نیز به عنوان بازیگر در این فیلم حضور خواهند داشت و برای هر دو گزارش شده است که نقش بازلی را ایفا خواهند کرد؛ بنابراین برای مشخص‌ شدن نقش آن‌ها باید کماکان منتظر بمانیم.

فرانچایز Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) با یک نمایش تلویزیونی با بازی کیت جکسون (Kate Jackson)، فرح فاوست (Farrah Fawcett)، جاکلین اسمیت (Jaclyn Smith) و شریل لد (Cheryl Ladd) که بین سال‌های ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۱ پخش می‌شد، آغاز گردید. در ادامه دو فیلم دیگر به نام‌های Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) و Charlie’s Angels: Full Throttle (فرشتگان چارلی: زدن به سیم آخر) به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۳ به نمایش در‌آمدند که در هر دوی آن‌ها کامرون دیاز (Cameron Diaz)، درو بریمور (Drew Barrymore) و لوسی لیو (Lucy Liu) نقش‌های اصلی را ایفا می‌کردند.

در سال ۲۰۱۱ نیز شبکه ABC شروع به ساخت نسخه بازسازی سریال Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) با همکاری آلفرد گاف (Alfred Gough) و مایلز میلر به عنوان سازنده نمود که بازیگرانی چون آنی ایلونزه (Annie Ilonzeh)، مینکا کلی (Minka Kelly) و راشل تیلور (Rachael Taylor) در آن ایفای نقش می‌کردند اما پروژه پس از پخش ۴ اپیزود متوقف شد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.