مک‌کنا گریس به Anaabelle 3 پیوست

1 October 2018 - 22:30

به نقل از پایگاه خبری ددلاین، سومین سری از مجموعه فیلم‌های آنابل (Annabelle) با اضافه کردن و به کارگیری مک‌کنا گریس (McKenna Grace) جوان در نقشی کلیدی، گامی بزرگ به سوی تولید این فرنچایز برداشت. در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

گریس که بخاطر نقش‌هایش در فیلم Gifted (با استعداد) و سریال Designated Surviver شناخته می‌شود و سال آینده نیز در فیلم Captain Marvel حضور خواهد داشت، نقش جودی وارن، دختر یک زوج غیر عادی را بازی می‌کند که مورد هدف عروسک شیطانی دو دختر نوجوانشان قرار می‌گیرند.

دنیای The Conjuring جیمز وان را در منصب کارگردانی فیلم‌های Conjuring در اختیار دارد که اولین اسپین‌آف آنابل، Annabelle: Creation را ساخت و فیلم جدید The Nun را می‌سازد.‌ سال گذشته اعلام شد که برای فیلمی براساس Crooked Man برنامه‌هایی در نظر گرفته شده، در حالیکه فیلم سوم Conjuring نیز در دست ساخت است.

گری دوبرمن، نویسنده فیلم‌های آنابل، با این فیلم جدید، اولین حضورش در منصب کارگردانی را تجربه می‌کند. دوبرمن نویسنده The Nun نیز است که هفتم سپتامبر (۱۶ شهریور) اکران می‌گردد. او فیلم موفق نیولاین، IT را نوشته و مشغول نوشتن سری دوم آن است.

جان آر.‌لونتی، اولین سری آنابل را در سال ۲۰۱۴ کارگردانی کرد که فروش ۲۵۷ میلیون دلاری با بودجه ۶.۵ میلیون دلاری‌اش داشت. در حالی که سری دوم آنابل در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی دیوید اف. سندبرگ توانست با بودجه ۱۵ میلیون دلاری‌اش، ۳۰۶.۵ میلیون دلار بفروشد.

کمپانی Atomic Monster جیمز وان و شرکت پیتر سافران سری سوم‌ را تولید می‌کنند.‌ قرار است سری سوم آنابل، سوم ژوئیه ۲۰۱۹ (۱۲ تیر ۹۸) توسط New Line Cinema اکران گردد.

منبع: Comingsoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.