جاناتان کریزل کارگردان فیلم Sesame Street خواهد بود

1 October 2018 - 22:30

به گفته‌ی سایت خبری ورایتی، کارگردان برنامه‌ی تلویزیونی پورتلندیا (Portlandia) و یکی از تهیه کنندگان آن، جاناتان کریزل (Jonathan Krisel) کارگردانی فیلم Sesame Street (سسمی استریت)، اثر لایو اکشن و موزیکال استودیوی برادران وارنر را، برعهده خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

«سسمی استریت» یک سریال آموزشی است که اولین بار در سال ۱۹۶۹ میلادی از شبکه‌ی PBS پخش شد. جون گنز کنی (Joan Ganz Cooney) سازنده این سریال بود؛ اگرچه شایسته است نام لوید موریست (Lloyd Morriset) را نیز در کنار کنی به کار بریم؛ چرا که او کسی بود که این سریال را به انیمیشنی لایو-اکشن تبدیل کرد. این سریال بیشتر بخاطر خانه‌‌ای که بیگ برد (Big Bird)، برت، ارنی، گراوِر، گروچِ اسکار، کوکی مانستر و اِلمو که در آن زندگی می‌کنند شناخته می‌شود. جالب است بدانید که جیم هنسون (Jim Henson) خالق تمامی این شخصیت‌ها بوده است.

نامزد جایزه اسکار، شاون لوی (Shawn Levy) در کنار مایکل آگوئیلار (Micheal Aguilar) در تهیه کنندگی فیلم «سسمی استریت» دخالت دارند. کریزل نیز هدایت و کارگردانی این پروژه را برعهده دارد. گفته می‌شود فیلمنامه‌ی این فیلم به قلمِ کریس گالتا (Chris Galletta) که در حال حاضر سال پُرکاری را تجربه می‌کند، نوشته خواهد شد. مایک روسولیو (Mike Rosolio) اولین فیلمنامه‌ نویس «سسمی استریت» بود. کارگاه سسیمی که حقوق سریال را در اختیار دارد در پروژه‌ی گسترشِ آن نیز دخالت خواهد داشت.

لوی از سال ۲۰۱۲ از زمانی‌که استودیو فاکس قرن بیستم حقوق پخش فیلم را خریداری نموده، در حال کار کردن روی این پروژه است. در سال ۲۰۱۵، کارگاه سسیمی قراردادی پنج ساله با شبکه اچ بی او و کمپانی برادران وارنر امضا کرد؛ که تحت عنوان آن قرار داد ملزم به شروع کار روی فیلمی بر‌اساس سریال «سسمی استریت» شد.

ما پیش از این دوبار شاهد «سسمی استریت» روی پرده‌ی سینما بوده‌ایم: یک‌بار در سال ۱۹۸۵ که داستان آن پرنده را دنبال می‌کرد، و باری دیگر در سال ۱۹۹۹ که داستان اِلمو در گروچ‌ لند را روایت می‌کرد. آخرین فیلم «سسمی استریت» ، اولین کارگردانی کریزل پس از گذشت چندین سال از به‌ دست آورن جایزه‌ی امی برای سریال پورتلندیا، در یک استودیوی عظیم فیلم‌سازی خواهد بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.