شاید بالاخره فصل پنجم سریال Arrested Development ساخته شود

30 July 2016 - 12:07

طرفداران سریال کمدی و سیتکام Arrested Development در سال‌های پخش این مجموعه با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده‌اند. سریال در ابتدا از شبکه Fox پخش و بعد از یک مدت کنسل شد. سپس به سراغ شبکه Netflix رفت و الان هم… خبری از آن نیست! فصل چهارم در سال ۲۰۱۳ بر روی نتفلیکس پخش شد و بازخورد نسبتاً متوسطی دریافت کرد. حال گویا قرار است بالاخره بعد از مدت‌ها به سراغ فصل پنجم آن بروند.

میچ هرویتز (Mitch Hurwitz) سازنده این برنامه در مورد فصل پنج در جدیدترین مصاحبه‌اش گفت:

ما خیلی [به ساخت فصل پنجم] نزدیک هستیم. خیلی بر سر ساخت این فصل مصمم هستم. ما اکثر داستان‌ها را تاکنون به خوبی پیش برده‌ایم و الان هم آماده ادامه دادن هستیم. خیلی از طرفداران پیگیر تشکر می‌کنم. دوست ندارم که به آن‌ها بگویم هنوز هیچ چیز قطعی نیست اما اگر بشود، فیلمبرداری فصل پنجم را از اوایل ۲۰۱۷ شروع می‌کنیم. حداقل به این امید داریم.

میچ همچنین در یک پنل از تور TCA اعلام کرد که ساخت فصل پنجم خیلی نزدیک‌تر از آن چیزی است که همه انتظار داشتند. بسیاری از عوامل گسترش Arrested Development هم در طی سال‌ها از هیجان و علاقه خود برای ساخت اپیزود‌های بیشتر گفته‌اند. حتی داستان فصل پنجم هم مشخص شده‌است و حول یک داستان جنایی بر سر قتلی که در فصل چهارم اتفاق افتاد پیش می‌رود. همچنین می‌دانیم که فصل پنجم ۱۷ قسمت خواهد بود. با گیمفاسینما برای جدیدترین آپدیت‌ها و اخبار این سریال تلویزیونی همراه باشید.

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.