هواداران اکنون متقاعد شده‌اند که نوحا سنتینو (Noah Centineo) ممکن است به The Batman «بتمن» بپیوندند. او همچنین به خاطر حضورش در سریال Fosters و بازی در فیلم To All The Boys I’ve Loved Before «برای همه‌ی پسرانی که قبلا دوست داشتم» در نقش پیتر کاوینسکی (Peter Kavinsky) در مقابل لارا جین کووی (Lara Jean Covey) با بازی لانا کاندر (Lana Condor)، مشهور است. او کارش را با یک فیلم پا به سن گذاشته به نام Sierra Burgess Is A Loser در نقش جمی (Jamey) ادامه داد. اگر این شایعه‌ی جدید به حقیقت بپیوندد سنتینو ممکن است حتی در فیلم انفرادی بعدی بتمن از مت ریوز (Matt Reeves) نیز ظاهر شود. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم در اصل قرار بود تا توسط بن افلک (Ben Affleck) کارگردانی و نویسندگی شود و خود او هم در آن بدرخشد، اما در نهایت این بازیگر، کارگردانی و نویسندگی را به ریوز واگذار کرد اما همچنان انتظار می‌رود تا نقش ابرقهرمان منحصر بفرد دی سی را ایفا کند. اما خوب شایعات مداومی مبنی بر خروج بن افلک از دنیای دی سی نیز مطرح است. آخرین خبر از پروژه این است که ریوز نهایتا فیلمنامه را تمام کرده است و این بدان معناست که تولید فیلم از اوایل تابستان بعدی آغاز می‌شود. جزئیات طرح داستان هنوز مشخص نیست اما کارگردان قبلا گفته است که این پروژه بر اساس داستان فیلم Batman: Year One «بتمن: سال اول» از فرانک میلر (Frank Miller) ساخته خواهد شد.

سنتینو اخیرا یک استوری در اینستاگرام خود گذاشته است و به هوادارانش گفت او در استودیو برادران وارنر (Warner Bros) است. در حالی که این بازیگر جوان هیچ حرف دیگری در مورد اینکه بر روی چه پروژه‌ای مشغول کار است نزد. چیزی که این موضوع را جالب می‌کند گزارش‌های ماه گذشته در مورد ایفای نقش او در فیلم The Batman است.

ذکر این نکته ضروری است که ارتباط سنتینو به The Batman تنها در حد یک شایعه است (گزارش منتشر شده هم این موضوع را تایید می‌کند) و به آن معناست که او شاید برای پروژه‌ی دیگری در استودیو Warner Bros حضور داشته باشد. احتمال آن وجود دارد که حضور او در فیلم To All The Boys I’ve Loved Before موقعیت‌های بیشتری را برای او رقم زده باشد. به دنبال موفقیت Crazy Rich Asians «آسیایی‌های دیوانه‌ی پولدار»، Warner Bros ممکن است باز هم به دنبال ساختن کمدی‌های رمانتیک باشد و با توجه به اینکه سنتینو در این ژانر به خوبی ظاهر شده، ممکن است وی در پروژه‌های بعدی این استودیو، نقش اول را بازی کند.

با توجه به این، هواداران همچنان بر این باورند که سنتینو ممکن است در «بتمن» حضور پیدا کند. گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه او ممکن است نقش جوانی‌های بروس وین (Bruce Wayne) را بازی کند، وجود دارد (گزارش‌های منتشر شده این نکته را اذعان دارد که فیلم بر نسخه‌ی جوانتر بتمن متمرکز است). عده‌ای هم ادعا می‌کنند سنتینو نقش دیک گریسون (Dick Grayson) یا نایت‌وینگ (Nightwing) و یا تیم دریک (Tim Drake) یا همان رابین (Robin) را ایفا خواهد کرد. اگر به این موضوع توجه کنیم که این چهارمین فیلم انفرادی از بتمن است، سخت می‌توانیم نتیجه بگیریم سنتینو کدام نقش را بازی می‌کند. بهتر است تا اطلاعات رسمی منتشر نشده است بیش‌ از این گمانه‌زنی در مورد فیلم نکنیم.

منبع: Screenrant