فصل سوم Daredevil اشاره‌ای به دیگر سریال‌های مارول-نتفلیکس ندارد

2 October 2018 - 18:30

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اعلام شده فصل سوم سریال پرطرفدار Daredevil «بی‌باک» با دیگر سریال‌های مشترک مارول (Marvel) و نتفلیکس (Netflix) از جمله Jessica Jones  «جسیکا جونز»، Iron Fist  «مشت آهنین» و Luke Cage  «لوک کیج» ارتباطی نخواهد داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این دو کمپانی در سال ۲۰۱۵ تصمیم به ساخت سریال‌های اختصاصی این ابرقهرمان‌ها گرفتند و هدف‌شان ساخت سریال The Defenders «مدافعان» و کنار یکدیگر قرار دادن این شخصیت‌های کمیک‌بوکی بود. اگرچه این سریال نتوانست همانند انتظارها عمل کرده و موفق باشد، اما در هر حال همکاری این شخصیت‌ها و شخصیت‌های مکمل‌شان را به نمایش گذاشت. با ساخت سریال مدافعان، کراس‌اور این ۴ شخصیت در سریال‌های اختصاصی‌شان پیش‌بینی شده بود و همان‌طور که در فصل دوم لوک کیج دیدیم، شخصیت دنی رند (آیرون فیست، با بازی فین جونز) به همراه کالین وینگ (با بازی جسیکا هنویک) با لوک کیج (با بازی مایک کولتر) هم‌تیمی شدند که اشاره‌ای به مجموعه کمیک‌بوک Heroes For Hire «قهرمانان اجاره‌ای» داشت. علاوه بر این، شخصیت کالین وینگ با میستی نایت (با بازی سیمون میسیک) همکاری کرد و طرفداران را یاد گروه‌شان، که در کمیک‌ها Daughters of the Dragon «دختران اژدها» نام داشت، انداخت. به همین دلیل همه منتظر بودند تا ببیند چه کراس‌اوری در فصل سوم دردویل رخ خواهد داد. اما با توجه به این خبر، جدیدترین فصل دردویل اشاره‌ای به دیگر شخصیت‌های گروه مدافعان نخواهد داشت.

خبرگزاری اسکرین‌ رنت (Screen Rant)، از محل فیلم‌برداری فصل سوم دیدن کرده و مصاحبه‌ای با شورانر این سریال، یعنی اریک اولسون (Erik Oleson) داشته است. او درباره عدم وجود کراس‌اور گفته:

«من تصمیم داشتم که این فصل تکی و اختصاصی باشد و نمی‌خواستم کراس‌اوری صورت بگیرد. من می‌خواستم که دوباره به سراغ شخصیت‌های اصلی بروم و قبل از اینکه دیگر شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول -حداقل آن‌هایی که در سریال‌های نتفلیکس حضور دارند- را معرفی کنم، به روی شخصیت‌های اصلی تمرکز کرده و فصلی شخصیت‌محور را به نمایش بگذارم.»

طرف‌داران انتظار دیدن دیگر شخصیت‌های گروه مدافعان، یا حتی شخصیت پانیشر (با بازی جان برثنال) را داشتند و با توجه به این که آیرون فیست، پس از اتفاقات سریال مدافعان، از محله هیلزکچن محافظت می‌کرد، از حضور او هم کاملا مطمئن بودند. اما پس از اتفاقات فصل دوم سریال آیرون فیست، احتمال حضور این شخصیت هم به صفر رسید و شخصیت مت مورداک (دردویل) باید به تنهایی به ماجراجویی‌های تاریک خود بپردازد.

۱۳ قسمت فصل سوم دردویل، به صورت کامل در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) توسط نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: Screen Rant

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.