شاهد آخرین پوستر منتشر شده از ریبوت «هل‌بوی» باشید

3 October 2018 - 11:06

Lionsgate پوستر رسمی فیلم Hellboy «هل‌بوی» با بازی دیوید هاربور (David Harbour) بازیگر سریال Stranger Things «چیزهای عجیب و غریب» را منتشر کرده است. شما همراهان گرامی سینماگیمفا می‌توانید در ادامه این پوستر را مشاهده کنید. با ما همراه باشید.

این فیلم بر اساس رمان گرافیکی مایک میگنولا (Mike Mignola) ساخته شده است و داستان متمرکز بر هل‌بوی است. کسی که در بین دنیای انسان‌ها و ماورالطبیعه‌ها گیر کرده است و برای انتقام می‌جنگد. به گفته‌ی هاربور، هل‌بوی یک قلب مهربان اما بسیار شکسته دارد. چیزی که او در این فیلم قصد دارد از هل‌بوی نشان دهد بسیار متفاوت از آن چیزی است که تا بحال دیده‌ایم.

اما اگر بخواهیم از تیم بازیگری این ریبوت بگوییم حتما می‌دانید که دیوید هاربور نقش هل‌بوی را بازی می‌کند و همراه او یان مک‌شین (Ian McShane) بازیگر Deadwood و American Gods در نقش پدر هل‌بوی یعنی پروفسور تروور بروتنهلم (Trevor Bruttenholm) یا همان پروفسور بروم (Broom)، میلا ژوویچ (Milla Jovovich) بازیگر The Fifth Element و فرانچایز Resident Evil در نقش شخصیت شرور نیمو (Nimue) ملقب به ملکه‌ی خون (Blood Queen)، ساشا لین (Sasha Lane) بازیگر American Honey در نقش آلیس موناگان (Alice Monaghan)، پنلوپ میتچل (Penelope Mitchell) بازیگر Hemlock Grove در نقش جادوگر گانیدا (Ganeida) و دنیل دائی کیم (Daniel Dae Kim) بازیگر Hawaii Five-0 و LOST در نقش بن دایمیو (Ben Daimio) بازی خواهند کرد.

کارگردان سریال مشهور Game Of Thrones و The Descent یعنی نیل مارشال (Neil Marshall)، فیلمنامه‌ی نوشته شده توسط اندرو کاسبی (Andrew Cosby) نویسنده‌ی Eureka، کریستوفر گولدن (Christopher Golden) و مایک میگنولا (Mike Mignola) که خالق شخصیت نیز هست را کارگردانی می‌کند. لاری گوردون (Larry Gordon) و لیولد لوین (Lloyd Levin) در کنار مایک ریچاردسون (Mike Richardson) از Dark Horse Entertainment تهیه کنندگان این فیلم هستند.
شایان ذکر است این ریبوت در ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ (۲۳ فروردین ۹۸) اکران می‌گردد.
منبع: Comingsoon
برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.