تصاویری از جک جیلنهال در نقش میستریو در پشت‌ صحنه فیلم Spider-Man: Far From Home

2 October 2018 - 23:00

تعداد انگشت‌ شماری تصویر و یک ویدیو از پشت صحنه‌ی فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) در فضای مجازی منتشر شده است که گویا جک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) را در لباس کاراکتر شرور یعنی میستریو (Mysterio) نشان می‌دهد. میستریو که متخصص جلوه‌های ویژه سابق بوده است، دارای توانایی فوق بشری نیست اما استاد فریب‌کاری از طریق جلوه‌های ویژه می‌باشد. تصاویر منتشر شده حاوی جزئیات زیادی نیستند اما به قدری واضح هستند که جیلنهال را در لباس عجیب‌ و‌ غریب یک تبهکار تشخیص دهیم. با سینماگیمفا همراه باشید.

کوین فیج (Kevin Feige)، رییس استودیو مارول، پیش از این تایید کرده بود که این دنباله پیتر پارکر (Peter Parker) را بیرون از شهر نیویورک، برای یک ماجراجویی اروپایی در لندن نشان می‌دهد که پیامدهای جهانی Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) و Avengers 4 (انتقام‌جویان ۴) را منعکس می‌کند.

تام هالند (Tom Holland) نیز پیش از این تایید کرده بود که فیلم سومی هم در دست ساخت است. این دنباله هالند را در نقش پیتر پارکر و در سال تحصیلی خود در دانشکده علوم و فناوری نشان می‌دهد و نیز دنباله‌ای است بر اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) محصول سال ۲۰۱۸٫

علاوه‌بر هالند، دیگر بازیگران تایید‌شده‌ی فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) عبارتند از: زندایا (Zendaya) در نقش ام‌جی (MJ) و مریسا تومی (Marisa Tomei) در نقش عمه می (May). همچنین در کنار جیلنهال، بار دیگر مایکل کیتون (Michael Keaton) را در نقش آدرین تومز (Adrian Toomes) ملقب به کرکس خواهیم دید. جی. بی. اسموو (J.B. Smoove) و نومن آکار (Numan Acar) نیز از جمله بازیگرانی هستند که جدیدا به این پروژه اضافه شده‌اند. همچنین گزارش شده بود که ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) و کوبی اسمالدرز (Cobie Smulders) هم به ترتیب برای ایفای نقش‌های نیک فیوری (Nick Fury) و ماریا هیل (Maria Hill) قراداد امضا کرده‌اند.

Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) به کارگردانی جان واتس (Jon Watts) و نویسندگی کریس مک‌کنا (Chris McKenna) و اریک سامرز (Erik Sommers) در تاریخ ۵ ژوئیه ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به سینماها می‌آید.

منبع: comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.