تاریخ انتشار نسخه‌ی بلو-ری Mission: Impossible- Fallout مشخص شد

3 October 2018 - 17:29

تاریخ انتشار نسخه‌ی بلو-ری از آخرین فیلم تام کروز (Tom Cruise) یعنی Mission: Impossible- Fallout «ماموریت: غیر ممکن-فال اوت» مشخص شد. ششمین فیلم از فرانچایز «ماموریت: غیر ممکن» اتان هانت (Ethan Hunt) و تیمش را در حالی نشان می‌دهد که در صدد براندازی سازمانی موسوم به Apostles هستند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

فرانچایزهایی مثل «ماموریت: غیرممکن» همواره از جانب هواداران مورد تحسین قرار می‌گیرند اما این اسپین-آف به نظر می‌رسد در حال کسب محبوبیت بیشتری است. اولین فیلم از این فرانچایز در سال ۱۹۹۶ منتشر شد. جایی که تام کروز تنها ۳۴ سال داشت. اگرچه این فیلم درواقع آغازی برای عرصه‌ی بازیگری او به حساب می‌آمد، اما کروز در همان اوان نیز در فیلم‌های زیادی از قبیل Top Gun و Rain Man حضور پیدا کرد. با احتساب آخرین فیلم یعنی Fallout، فرانچایز Mission: Impossible تا کنون ۵ فیلم را منتشر کرده است. کروز حتی در سن ۵۶ سالگی هم بیشتر بدلکاری‌های فیلم‌ را خودش انجام می‌دهد که این باعث می‌شود فیلم‌های این فرانچایز از دیگر آثار اکشن سینما، واقعی‌تر به نظر بیایند. اکنون به لطف خود تام کروز، هواداران تاریخ انتشار نمایش خانگی Fallout را می‌دانند.

کروز در یک پیام توئیتری خاطر نشان کرد Mission: Impossible- Fallout در بیستم نوامبر (۲۹ آبان) بصورت HD و در چهارم دسامبر (۱۳ آذر) بصورت بلو-ری منتشر می‌شود. کروز همچنین از کسانی که وقت گذاشتند و به سینماها رفته و فیلم را دیدند تشکر کرد. Fallout در ۲۷ جولای اکران شد و هنوز هم در برخی سینماها بر روی پرده است. استودیو پارامونت (Paramount) احتمالا تمرکز خود را بر روی فروش نسخه‌ی خانگی این فیلم گذاشته است. در زیر توئیت کامل کروز به همراه عکس منتشر شده با آن را آورده‌ایم:

از تمام کسانی که Mission: Impossible Fallout را در سینماها حمایت کردند سپاس‌گزارم. ما بر روی موارد اضافی فیلم و پشت صحنه‌ها کار می‌کرده‌ایم و من خوشحالم که بگویم نسخه‌ی دیجیتال فیلم در ۲۰ نوامبر و بلو-ری آن در ۴ دسامبر در دسترس است.

«ماموریت: غیر ممکن-فال اوت»، هم نظر هواداران را جلب کرد و هم نظر منتقدان را؛ اما باید گفت که این فیلم در باکس آفیس باورنکردنی عمل کرد. در دومین هفته‌ی اکران، Fallout تنها رتبه‌ی اول در باکس آفیس را کسب نکرد! بلکه رکورد تمام فیلم‌های قبلی را هم شکست و به رقم ۳۵ میلیون دلار رسید. تا اواسط ماه اوت، «ماموریت: غیر ممکن-فال اوت» از مرز ۵۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی هم عبور کرد. باید گفت که فروش نسخه‌ی نمایش خانگی فیلم هم برای استودیو پارامونت درآمدزایی خواهد کرد.

در حالی که تام کروز به «موارد اضافی و پشت صحنه‌های فیلم» اشاره کرد اما جزئیاتی از آنها را توضیح نداد. مک‌کوآری (McQuarrie) اخیرا بیان داشت که Fallout هیچ صحنه‌ی حذف شده‌ای ندارد؛ اگرچه، اکنون مشخص شده است که حداقل سه سکانس اکشن فیلم در پخش نهایی حذف شده است. خوشبختانه با انتشار نسخه‌ی نمایش خانگی، آن صحنه‌های حذف شده هم در دسترس قرار می‌گیرند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.