دنی مک‌براید در سریال The Righteous Gemstones از HBO بازی می‌کند

5 October 2018 - 12:00

بر اساس گزارشی از وبسایت خبری The Wrap و به دنبال سفارش HBO در ماه ژوئن، دنی مک‌براید (Danny McBride) و HBO دوباره برای یک سریال کمدی به نام The Righteous Gemstones که سفارش ساخت کامل آن به تازگی داده شده است، دست به کار شدند. هنوز تعداد قسمت‌های فصل اول این سریال مشخص نیست اما این پروژه دومین همکاری بین مک‌‌براید و HBO در دو سال گذشته است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در سریال The Righteous Gemstones، جان گودمن (John Goodman) که بخاطر برنامه‌ی هفتگی تلویزیونی‌اش معروف شده است، نقش الی گمستون (Eli Gemstone) را بازی می‌کند. مک‌براید هم نقش پسر بزرگ او خسه (Jesse) را بازی می‌کند. این پروژه مک‌براید را دوباره به همکارانش در Rough House Pictures یعنی جودی هیل (Jody Hill) و گوردون گرین (Gordon Green) ملحق می‌کند. آنها در پروژه‌های Eastbound and Down و Principals همکاری داشته‌اند. آخرین کار مشترک آنها، فیلمی از نتفلیکس به نام The Legacy of a Whitetail Deer Hunter بود که قرار است در ششم ژوئیه اکران شود.

Deadline گفته است که HBO باید برای فیلم‌برداری این سریال مدتی را صبر کند، چرا که گودمن باید فیلم The Connors از اسپین-آف Roseanne Barr-less را به اتمام برساند سپس به همراه مک‌براید به فیلم‌برداری The Righteous Gemstones بپردازد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.