امیلی مورتیمر به فیلم ترسناک Relic پیوست

3 October 2018 - 18:30

بنابر گزارش پایگاه خبری Deadline (ددلاین)، امیلی مورتیمر (Emily Mortimer)، رابین نوین (Robyn Nevin) و بلا هیتکوت (Bella Heathcote) به فیلم ترسناک Relic (جسد) به کارگردانی ناتالی اریکا جیمز (Natalie Erika James) پیوستند که نخستین تجربه کارگردانی وی محسوب می‌شود. جک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) و ریوا مارکر (Riva Marker) از طریق کمپانی‌شان تحت عنوان Nine Stories، پروژه را تهیه و تولید می‌کنند. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Relic (جسد) از تجربه خانوادگی خود جیمز سرچشمه می‌گیرد که داستان دختر، مادر و مادربزرگی را روایت می‌کند که دچار جنون شده است و علائم این جنون سراسر خانه خانوادگی‌شان را فرا گرفته است. فیلمنامه این اثر را جیمز با همکاری کریستین وایت (Christian White) به نگارش درآورده است.

جیمز در مورد داستان این پروژه چنین گفت:

Relic (جسد) از تجربه آلزایمر در خانواده من الهام گرفته شده است و تغییری که در خانواده‌ام رخ داد؛ چنانکه ما به عنوان سرپرست والدینمان عمل می‌کردیم. در هسته آن، این فیلم ترس و دل‌شکستگی ناشی از جنون و پیری را از دیدی وحشتناک بررسی می‌کند.

دیگر تهیه‌کنندگان این پروژه آنا مک‌لیش (Anna McLeish) و سارا شاو (Sarah Shaw) از کمپانی Carver Films و برادران روسو (Russo Brothers) می‌باشند و مایک لاروکا (Mike Larocca) تهیه‌کننده اجرایی آن است. همچنین شرکت‌های AGBO، Screen Australia و Film Victoria در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌اند و AGBO فروش جهانی آن را نیز مدیریت خواهد کرد.

لاروکا نیز در مورد این پروژه عنوان کرد:

دیدگاه کنایه‌ای و نمادین Relic (جسد) راجع‌به جنون، از یک روش احساسی عمیق به ما گفته می‌شود و نشان‌دهنده بهترین چیزهایی است که این ژانر به ما ارائه می‌کند. ناتالی فیلمساز دقیقی است که AGBO به او تکیه کرده و ما افتخار می‌کنیم که از او حمایت کنیم و یاری‌اش دهیم تا به فیلم قدرتمندش زندگی ببخشد.

مورتیمر را دسامبر سال جاری در فیلم موزیکال و فانتزی دیزنی یعنی Mary Poppins Returns (مری پاپینز بازمی‌گردد) و در کنار بازیگرانی چون امیلی بلانت (Emily Blunt) و لین-مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) خواهیم دید. نوین را نیز بیشتر به سبب ایفای نقش مشاور دیلارد (Dillard) در سه‌گانه علمی/ تخیلی و اکشن The Matrix (ماتریکس) می‌شناسیم. از جمله فیلم‌هایی که هیتکوت در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده است هم می‌توان به Dark Shadows (سایه‌های سیاه)، Pride and Prejudice and Zombies (غرور و تعصب و زامبی‌ها) و Fifty Shades Darker (پنجاه طیف تاریک‌تر) اشاره نمود.

تولید فیلم Relic (جسد) هفته آینده در کشور استرالیا آغاز خواهد شد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.