تهیه و تولید فیلم ترسناک اسکات کوپر تحت عنوان Antlers آغاز شده است

3 October 2018 - 23:00

کمپانی فاکس سرچ لایت پیکچرز امروز در خبری از آغاز عکس‌برداری رسمی فیلم تریلر/وحشتناکِ Antlers در بریتیش کلمبیایِ ونکوور خبر داد. این فیلم توسط اسکات کوپر (Scott Cooper) کارگردانی می‌شود. هنری چایسن (Henry Chaisson) و نیک آنتوسکا (Nick Antosca) نیز نویسندگان این فیلم هستند. Antlers براساس بازبینی اسکات کوپر از داستان کوتاهِ Quiet Boy از آنتوسکا ساخته می‌شود. لطفا تا پایان این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم، داستان معلم یک شهر کوچک به نام اورگان (با بازی کری راسل Keri Russell) و برادرش که یک پلیس محلی است (با بازی جسی پلمونس Jesse Plemons) را بازگو می‌کند که زندگی‌شان توسط یک دانش آموز (با بازی جرمی تی.توماس Jeremy T. Thomas) که رازهای خطرناکی که دانستن‌شان عواقب ترسناکی را به همراه دارد، به هم می‌ریزد.

از جمله بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند می‌توان به نام‌هایی همچون کری راسل، جسی پلمونس، جرمی تی.توماس، گراهام گرین (Graham Greene)، اسکات هیز (Scott Haze)، روری کوچرن (Rory Cochrane) و امی مدیگن (Amy Madian) اشاره نمود.

در این فیلم، شاهد نام‌های خیره‌کننده‌ای همچون گیلرمو دل تورو (Guillermo Del Toro)، جی. مایلز دیل (J. Miles Dale)، دیوید اس. گویر (David S. Goyer) در جایگاه تهیه‌کننده و کوین تورن (Kevin Turen) در جایگاه تهیه‌کننده‌ی اجرایی فیلم هستیم. با توجه به توافق صورت گرفته بین کمپانی سرچ لایت پیکچرز و گیلرمو دل تورو که بیانگر نویسندگی، تهیه‌کنندگی یا کارگردانی دل تورو در پروژه‌های لایو اکشنِ آتیِ سرچ لایت پیکچرز است؛ می‌توان گفت Antlers اولین پروژه‌ی کاری بین دل تورو و سرچ لایت پیکچرز است.

کوپر می‌گوید:

واقعا برای من چه چیزی می‌تواند هیجان‌انگیزتر از خبر آغاز تولید فیلم Antlers توسط گیلرمو دل تورو و دیداری دوباره با دوست عزیزم در فاکس سرچ لایت باشد؟!

او اضافه می‌کند:

آن‌ها فیلمساز‌های خارق العاده‌ای هستند – دقت کنید، نمی‌گویم فیلم‌سازهایی که فقط به آن‌ها نیاز داشتیم- که ذوق و شوق فراوانی از خود در کار نشان می‌دهند. آن‌ها بسیار بسیار از از جسارت من برای تجربه‌‌ی ساخت فیلم در یک ژانر جدید [که تاکنون تجربه نکرده بودم] و غرق شدن در دنیای ترسناک و ناخوشایند ارواح مردگان، از من حمایت کردند.

رئیس کمپانی فاکس سرچ لایت، نانسی اتلی (Nancy Utley) و استیو گیلولا (Steve Gilula) اظهار داشتند:

ما بسیار خوشحالیم که دوباره با اسکات کوپر که در مسیر کاری فوق‌العاده‌اش موفق به کسب جوایز زیادی از جمله جایزه اسکار برای فیلم Crazy Heart اش (دل دیوانه) شده است و گیلرمو دل تورویی که هنوز خبر اسکار گرفتنش برای فیلم Shape of Water (شکل آب) داغ است؛ به کارمان بازگشتیم!

رئیس بخش تولید محصولات سینمایی و تلویزیونی فاکس سرچ لایت پیکچرز، متیو گرینفیلد (Matthew Greenfield) نیز اضافه کرد:

اسکات، استاد خلق درام‌هایی انسانی به همراه نمایش‌های فراموش نشدنی است. Antlers به او اجازه می‌دهد که استعداد ذاتی و بی‌نظیر خود را به ژانر وحشت نیز بیاورد. ما دیگر نمی‌توانیم بیش از برای ساخت فیلم توسط او هیجان زده باشیم.

علاوه بر کوپر که هدایت و کارگردانی این فیلم را در دست دارد، فلورین هافمیستر (Florian Hoffmeister) به عنوان فیلمبردار، تیم گریمز (Tim Grimes) به عنوان طراح فیلم، دیلان تیچنر (Dylan Tichenor) به عنوان تدوین‌گر، کرین نوسلا (Karin Noella) به عنوان طراح لباس، شین ماهان (Shane Mahan) به عنوان سرپرست جلوه‌های کامپیوتری و لیندالا اشمینکن (Lindala Schminken) و توبی لیندالا (Toby Lindala) به عنوان طراحان جلوه‌های ویژه‌ در این فیلم حضور دارند.

فیلم توسط متیو گرینفیلد و دیوید گرینبام (David Greenbaum) و SVP of Productions DanTram Nguyen و Coordinator Cornelia Butleigh بازبینی خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.