یک بازیگر به جمع بازیگران فیلم Doctor Sleep اضافه شد

4 October 2018 - 09:00

به نقل از وبسایت دِدلاین، جوسلین دوناهو «Jocelin Donahue» به جمع بازیگران فیلم Doctor Sleep «دکتر خواب» اضافه شد. در ادامه خبر با وبسایت سینماگیمفا همراه باشید.

دوناهو نقش آفرینی در فیلم‌های ترسناک را درون کارنامه کاری خود دارد. از جمله نقش‌های وی درون فیلم‌های ترسناک می‌توان به Insidious: Chapter 2 «این سایدیوس: قسمت ۲» و The House of the Devil «خانه‌ی شیطان» اشاره کرد. دوناهو به ربکا فرگوسن «Rebecca Ferguson»، زان مک‌کلارنن «Zahn McClarnon»، کارل لامبلی «Carl Lumbly»، الکس اسوعه «Alex Essoe» و ایوان مک‌گرگور «Ewan McGregor» که نقش بزرگسالی دنی تورنس  را عهده‌دار است، پیوست.

این فیلم توسط مایک فلاناگان «Mike Flanagan» کارگردانی خواهد شد و این پروژه پس از فیلم Gerald’s Game «بازی جرالد» دومین پروژه‌ی اقتباسی فلاناگان از رمان‌های کینگ محسوب می‌شود. Doctor Sleep در ۲۴ ژانویه سال ۲۰۲۰ «۴ بهمن ۱۳۹۸» توسط برادران وارنر بر روی پرده‌ سینماها می‌رود. ترور مکی «Trevor Macy» و برگ «Jon Berg» دستیارهای فلاناگان برای این پروژه محسوب می‌شوند و آن را برای کمپانی Vertigo Entertainment می‌سازند.

۳۶ سال پس از ماجرای فیلم The Shining «درخشش»، Doctor Sleep بزرگسالی شخصیت دنی تورنس از رمان اصلی را به تصویر می‌کشد. این فیلم هتلی را نشان می‌دهد که دنی کودکی وحشتناک خودش را آنجا گذرانده بود. پس از سال‌ها سختی، دنی بالاخره تصمیم می‌گیرد که پدر الکلی خودش را رها کند. در نهایت او در شهر Hampshire از سوی انجمن AA برای شغل پرستاری در یک خانه‌ی سالمندان استخدام می‌شود؛ اما درخشش و قدرت او همچنان باقی مانده و جایی برای مرگ فراهم می‌کند. به گفته‌ی یک گربه‌ی پیشگو، دنی تبدیل به “دکتر خواب” می‌شود. در آنجا دنی، آبرا استون را ملاقت می‌کند و این موضوع هدیه‌ای درخشان برای وی به حساب می‌آید و این بزرگ‌ترین درخششی است که تا به حال به چشم خود دیده است و او را برای یک نبرد نفس‌گیر بین جسم و روح آماده می‌کند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.