گیشه | فروش ۲ میلیاردی «مغزهای کوچک زنگ زده» در هفته اول اکران

4 October 2018 - 09:00

 با آغاز اکران پنج فیلم جدید از چهارشنبه هفته گذشته فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ‌زده» هومن سیدی در هفت روز نزدیک به دو میلیارد تومان فروش کرد و با اختلاف بسیار زیاد رتبه اول آمار فروش این هفته را به خود اختصاص داد.

«مغزهای کوچک زنگ‌زده»

جدیدترین ساخته سینمایی هومن سیدی که سال گذشته برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای کشور به روی پرده رفت. این فیلم در هفت روز گذشته یک میلیارد و ۹۳۴ میلیون تومان فروش کرد و پرفروش ترین فیلم سینمای ایران در هفته گذشته لقب گرفت.

هزارپا

جدیدترین ساخته ابوالحسن داودی، با بازی رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، شهره لرستانی، مهران احمدی، نعیمه نظام دوست، امیر مهدی ژوله و… از ۱۳ هفته پیش در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم در هفته گذشته ۴۱۲ میلیون فروش کرد تا درآمدش از گیشه به رقم ۳۶ میلیارد تومان برسد.

عرق سرد

دومین ساخته سینمایی سهیل بیرقی، با بازی باران کوثری، امیر جدیدی، سحر دولتشاهی، لیلی رشیدی و هدی زین العابدین از هفته چهارشنبه هفته گذشته اکران شد. این فیلم در هفت روز گذشته ۳۰۵ میلیون تومان فروش کرد.

هشتگ

کمدی «هشتگ» ساخته رحیم بهبودی فر با بازی نیوشا ضیغمى، بهاره رهنما، بیژن بنفشه خواه، حدیث فولادوند، محمدعلی کیانی، مهرداد فلاحتگر، ارسلان قاسمی و امید روحانی در هفت روز گذشته ۳۰۷ میلیون تومان فروش کرد.

تنگه ابوقریب

فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» که در جشنواره فجر سال گذشته سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد را کسب کرد، از هشت هفته پیش در سینماهای کشور به روی پرده رفت. این فیلم تاکنون چهار میلیارد و ۷۳۳ میلیون تومان فروش کرده و در هفته گذشته نیز ۲۴۷  میلیون تومان درآمد کسب کرد.

جاده قدیم

سومین فیلم سینمایی منیژه حکمت با بازی مهتاب کرامتی، ترلان پروانه، هدی زین العابدین، بانیپال شومون و… از چهارشنبه هفته گذشته به نمایش درآمد. این فیلم تاکنون ۱۲۴ میلیون تومان فروش کرده است.

دم سرخ‌ها

کمدی «سرخ ها» آرش معیریان که در آن جواد رضویان، بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، رضا شفیعی جم، علی صادقی، رضا ناجی، شهره لرستانی و… بازی می‌کنند پس از ۹ هفته اکران دومیلیارد و ۴۵۸ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته نیز ۵۸ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

سوفی و دیوانه

«سوفی و دیوانه» مهدی کرم پور که در آن امیر جعفری نقش اصلی را بازی می‌کند در هفت روز گذشته ۵۳ میلیون تومان فروش کرده است. به جز امیر جعفری، به آفرید غفاریان، محمدرضا شریفی نیا، سیامک صفری، سعید امیر سلیمانی، الهه حصاری و رضا یزدانی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

کاتیوشا

کمدی «کاتیوشا» ساخته علی عطشانی با بازی هادی حجازی فر، احمد مهرانفر، لیلا اوتادی، میترا حجار، ارژنگ امیرفضلی، بیژن بنفشه‌خواه، نیما شاهرخ‌شاهی، قاسم زارع و… پس از ۱۰ هفته اکران دو میلیارد و ۳۵۱ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته با ۴۲ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

شعله‌ور

فیلم سینمایی «شعله ور» ساخته حمید نعمت الله با بازی امین حیایی، زهرا خوشکام و دارا حیایی، پس از ۷ هفته اکران، یک میلیارد و ۲۱ میلیون تومان فروش کرد و در هفته گذشته نیز ۲۴ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.