امکان دارد فیلم The New Mutants درجه سنی R بگیرد

4 October 2018 - 12:30

پس از آنکه تاریخ انتشار فیلم The New Mutants (جهش‌یافتگان جدید) برای بار سوم تغییر نمود (اولین بار آوریل ۲۰۱۸، دومین بار فوریه ۲۰۱۹ و این بار آگوست ۲۰۱۹)، حال شایعاتی به راه افتاده است مبنی بر اینکه این فیلم که پروژه جدید فرانچایز X-Men (مردان ایکس) می‌باشد، به فیلمی کاملا ترسناک بدل گشته است؛ چرا که ممکن است فیلم درجه سنی R بگیرد. سایمون کینبرگ (Simon Kinberg)، تهیه‌کننده این پروژه در مصاحبه با وب‌سایت خبری Collider بیان داشت که فیلم در حال فیلمبرداری‌های مجدد بیشتر است، هرچند کماکان احتمال اینکه درجه سنی R بگیرد، وجود دارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

کینبرگ چنین عنوان داشت:

این از آن نوع فیلم‌هایی است که می‌تواند درجه سنی R یا به سختی درجه سنی PG-13 بگیرد. همان‌طور که پیش از این در مورد زیرژانرها یا ژانرها گفته بودم، بدیهی است که این فیلم در ژانر ترسناک قرار می‌گیرد و این روزها اغلب فیلم‌های ترسناک درجه سنی R می‌گیرند؛ البته تیم بازیگری این فیلم همگی نوجوان هستند. به‌هرحال باید ببینیم چه می‌شود. این واقعا به چیزی بستگی دارد که فیلم قرار است به آن تبدیل شود. استودیو برای هر دو درجه‌بندی آمادگی دارد. به روال همیشگی، فیلم‌های ابرقهرمانی PG-13 بوده‌اند غیر از Logan (لوگان) و Deadpool (ددپول)، و فیلم‌های ترسناک R بوده‌اند. باز هم باید منتظر بمانیم. The New Mutants (جهش‌یافتگان جدید) فیلمی بسیار ترسناک و پیچیده است.

این فیلم درحال‌حاضر آنیا تیلور- جوی (Anya Taylor-Joy) و میسی ویلیامز (Maisie Williams) را به ترتیب برای ایفای نقش‌های مجیک (Magik) و ولفزبین (Wolfsbane) به خدمت گرفته است. همچنین شایعه شده است که هنری زاگا (Henry Zaga) قرار است نقش لکه خورشیدی (Sunspot) را بازی کند و اینکه رزاریو داوسون (Rosario Dawson) نیز به جمع بازیگران The New Mutants (جهش‌یافتگان جدید) اضافه شده است. حضور نات وولف (Nat Wolff) در نقش کنون‌بال (Cannonball) منتفی شده است، همان‌گونه که حضور جیمز مک‌آووی (James McAvoy) در نقش چارلز اگزاویه (Charles Xavier).

The New Mutants (جهش‌یافتگان جدید) که از مجموعه کتاب‌های کمیک ماهیانه سال ۱۹۸۲ میلادی به همین نام نوشته‌ی کریس کلارمونت (Chris Claremont) و باب مک‌لود (Bob McLeod) اقتباس شده است، داستان گروهی از نوجوانان جهش‌یافته را روایت می‌کند که به عنوان ابرقهرمان در دنیای مارول تحت تعلیم هستند.

منبع: comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.