پیوستن بازیگر نامزد اسکار، رزی پرز به فیلم Birds of Prey

4 October 2018 - 17:00

طبق گزارش وب‌سایت خبری The Wrap، رزی پرز (Rosie Perez) برای ایفای نقش رنه مونتویا (Renee Montoya) در فیلم ابرقهرمانی کمپانی برادران وارنز، Birds of Prey (پرندگان شکاری) قرارداد امضا کرده است تا در کنار مارگو رابی (Margot Robbie) به ایفای نقش بپردازد. مونتویا که کاراگاه پلیس شهر گاتهام می‌باشد، یک همجنس‌گراست و می‌خواهد نماینده برجسته این افراد در DC باشد. با سینماگیمفا همراه باشید.

ماه گذشته کمپانی برادران وارنر، ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) را تاریخ اکران این فیلم اعلام نمود. رابی نقشش در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) یعنی هارلی کویین (Harley Quinn) را بار دیگر در این پروژه ایفا خواهد کرد درحالی‌که مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) و جورنی اسمولت- بل (Jurnee Smollett-Bell) به ترتیب نقش‌های شکارچی (Huntress) و قناری سیاه (Black Canary) را بازی می‌کنند و کتی یان (Cathy Yan) کارگردان Birds of Prey (پرندگان شکاری) است.

پرز به سبب نقش‌آفرینی در فیلم Fearless (بی‌باک) محصول سال ۱۹۹۳ نامزد جایزه بازیگری اسکار و گلدن‌گلوب شد و همچنین چندین نامزدی جایزه امی را برای حضورش در سریال In Living Color در کارنامه هنری‌اش دارد. از جمله کارهای اخیر او نیز می‌توان به سریال Rise شبکه NBC و سریال Bounty Hunters شبکه Sky One اشاره نمود.

رابی، سو کرول (Sue Kroll) و برایان آنکلس (Bryan Unkeless) تهیه‌کنندگان Birds of Prey (پرندگان شکاری) هستند.

منبع: Hollywoodreporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.