عکس‌های جدید فیلم لانتیموس تحت عنوان The Favourite منتشر شد

4 October 2018 - 21:00

استودیو فاکس سرچ لایت پیکچرز، چهار عکس جدید از فیلم درام و تاریخی The Favourite که با حضور ستارگانی نظیر اما استون (Emma Stone)، اولیویا کولمن (Olivia Colman) و ریچل وایس (Rachel Weisz) همراه است، را منتشر کرد. شما همراهان گرامی سینماگیمفا می‌توانید این عکس‌ها را در پایان همین خبر ملاحظه نمایید.

فیلم The Favourite، داستانی تند و نسبتا ناپسند را از دسیسه، شور و هیجان، حسادت و خیانت‌های سلطنتی روایت می‌کند. در اوایل قرن هجدهم، اگرچه انگلستان در جنگی با فرانسه به سر می‌برد، اما سلطنتی‌ها زندگی خود را با مسابقه‌دادن اردک‌ها و پای‌سیب خوردن در شادی می‌گذرانند. ملکه‌ای ناکارآمد و ضعیف به نام «اَن» (با بازی الیویا کلمن) سلطنت را اشغال می‌کند و زمانی که در مریضی به سر می‌برد، دوست نزدیک او «سارا» (با بازی ریچل وایس)، بجایش حکومت را در دست می‌گیرد. وقتی که یک خدمت‌کار جدید به نام «ابیگیل» (با بازی اما استون) از راه می‌رسد، دلربایی و جذابیتش، او را نزد سارا عزیز می‌کند.

سارا، ابیگیل را زیر بال‌وپر خود می‌گیرد و ابیگیل فرصتی پیدا می‌کند تا به اصل‌ و نسب اشرافی خود بازگردد. زمانی که سیاست‌های جنگ تمام وقت سارا را پر می‌کنند، ابیگیل جای او را می‌گیرد تا از ملکه مراقبت کرده و او را همراهی کند. بعد از مدتی دوستی پرشوری میان آن‌ها شکل می‌گیرد و این رابطه به ابیگیل شانسی می‌دهد تا جاه‌طلبی‌های خود را دنبال کند و در این راه هیچ‌کس و هیچ‌چیز هم نمی‌تواند جلوی او را بگیرد.

فیلم مورد علاقه را «سسی دمپسی» (Ceci Dempsey)، «اد گینی» (Ed Guiney)، «لی ماجیدی» (Lee Magiday) و «یورگوس لانتیموس» (Yorgos Lanthimos) تهیه‌ می‌کنند و قرار است در تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۱۸ (۲ آذر ۹۷) شاهد اکران شدن آن در سراسر جهان باشیم.


منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.