کار کریس ایوانز با کاپیتان آمریکا رسما به پایان می‌رسد

5 October 2018 - 09:55

کریس ایوانز (Chris Evans) روز پنج‌شنبه اعلام کرد که سپر خود را آویخته است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید. کریس ایوانز پس از ایفای نقش کاپیتان آمریکا (Captain America) نزدیک به یک دهه در توییتر نوشت که این نقش‌آفرینی به پایان رسیده است:

فیلمبرداری Avengers 4 «انتقام‌جویان ۴» رسما به پایان رسید. روز احساسی‌ای بود. ایفای این نقش به مدت هشت سال افتخاری برایم بوده است. از تمام افراد در مقابل دوربین، پشت دوربین و در میان مخاطبان برای این دوران خاطره‌انگیز سپاس‌گزارم. تا ابد قدردان شما هستم.

این بازیگر پیش از این در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز به بازنشستگی از ایفای نقش در قالب این کاراکتر اشاره کرده بود:

 باید پیش از این که شما را از قطار به بیرون پرت کنند خودتان پیاده شوید.

این بازیگر ۳۷ ساله که نقش جانی استورم (Johnny Storm) را در تعدادی از فیلم‌های مجموعه‌ی Fantastic Four «چهار شگفت‌انگیز» ایفا کرد، نخستین بار در سال ۲۰۱۱ و با فیلم Captain America: The First Avenger «کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو» در قالب استیو راجرز (Steve Rogers) ملقب به کاپیتان آمریکا فرو رفت. او این کاراکتر را در فیلم‌های The Avengers «انتقام‌جویان»، Captain America: The Winter Soldier «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان»، Avengers: Age of Ultron «انتقام‌جویان: عصر اولتران»، Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» به تصویر کشید.

مارول ایوانز را در مارس سال ۲۰۱۰ زمانی برای ایفای نقش کاپیتان آمریکا برگزید که مشخص نبود که آیا طرفداران بازیگری که نقش جانی استورم را ایفا کرده در قالب این کاراکتر می‌پذیرند یا خیر. خود ایوانز هم مطمئن نبود که نقش پیشنهادی مارول را خواهد پذیرفت یا خیر اما در نهایت این نقش را قبول کرد و در رقابت با دیگر بازیگرانی که برای تصاحب این نقش تلاش می‌کردند پیروز شد؛ بازیگرانی از قبیل: جان کرازینسکی (John Krasinski)، گرت هدلاند (Garrett Hedlund)، مایکل کسیدی (Michael Cassidy)، پاتریک فلوگر (Patrick Flueger)، اسکات پورتر (Scott Porter)، ویلسون بلیتل (Wilson Blethel)، مایک وُگل (Mike Vogel) و چِیس کرافورد (Chase Crawford).

زمانی که این نقش به ایوانز پیشنهاد شد هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter) گزارش کرد که نگرانی‌هایی وجود دارد مبنی بر این که ایوانز این نقش را نپذیرد چراکه قرار بوده طبق برنامه‌ی کاری‌اش در فیلم رمانتیک What’s Your Number «شماره‌ت چنده» به کارگردانی آنا فریس (Anna Farris) بازی کند و فیلمبرداری آن فیلم درست همچون فیلمبرداری «کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو» قرار بوده تابستان سال ۲۰۱۰ آغاز شود. (ایوانز در نهایت در هر دو فیلم بازی کرد).

این امکان وجود دارد که متعاقب بازنشستگی ایوانز، کاپیتان آمریکای دیگری در دنیای سینمایی مارول ظهور کند. در کتاب‌های مصور، استیو راجرز توسط کاراکترهایی جایگزین می‌شود که در دنیای سینمایی مارول حضور دارند؛ شخصیت‌هایی نظیر باکی بارنز (Bucky Barnes) ملقب به Winter Soldier و سم ویلسون (Sam Wilson) ملقب به Falcon.

اگرچه کاپیتان آمریکا در فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» زمان نسبتا کمی را بر پرده در اختیار داشت، نویسندگان «انتقام‌جویان ۴» گفته‌اند که این کاراکتر در این فیلم حضور پررنگ‌تری خواهد داشت. فیلم «انتقام‌جویان ۴» در تاریخ ۳ مه ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

منبع:The Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.