پیوستن آرتورو کاسترو به فیلم لایو/ اکشن Lady and the Tramp

5 October 2018 - 11:00

در ادامه روند تکمیل تیم بازیگری پروژه لایو/ اکشن کمپانی دیزنی که بازسازی انیمیشن Lady and the Tramp (بانو و ولگرد) می‌باشد، بازیگر سریال Narcos (نارکس)، آرتورو کاسترو (Arturo Castro) نیز به آن پیوست. او به کیرسی کلمونز (Kiersey Clemons) در نقش دارلینگ (Darling) و توماس مان (Thomas Mann) در نقش جیم عزیز (Jim Dear) اضافه شده است تا نقش مارکو (Marco) را ایفا کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

تسا تامپسون (Tessa Thompson) صداپیشه سگی به نام بانو و جاستین ثرو (Justin Theroux) صداپیشه سگ ولگرد است. همچنین اشلی جنسن (Ashley Jensen) و بندیکت وونگ (Benedict Wong) به ترتیب سگ اسکاتلندی به نام جکی (Jackie) و سگ بول‌داگ انگلیسی را صداپیشگی خواهند کرد.

کارگردان این فیلم که با استفاده از فناوری CGI ساخته خواهد شد، چارلی بین (Charlie Bean) است که اخیرا انیمیشن The LEGO Ninjango (لگو نینجاگو) را بر روی پرده سینماها داشته است. این پروژه برای پخش در سرویس استریم دیزنی آماده خواهد شد که در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی می‌شود. اندرو بوجاکسی (Andrew Bujalksi) فیلمنامه نسخه بازسازی را نوشته است و بریگهام تیلور (Brigham Taylor) پروژه را تهیه‌کنندگی می‌کند. همچنین جسیکا ویرچو (Jessica Virtue) و چز سیلمبیر (Chaz Salembier) از سوی کمپانی دیزنی بر روند تولید این پروژه نظارت خواهند کرد.

منبع: Hollywoodreporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.