دواین جانسون از Hobbs and Shaw می‌گوید

5 October 2018 - 17:52

همانطور که استحضار دارید، دواین جانسون (Dwayne Johnson) و جیسون استاتهام (Jason Statham) فیلم‌برداری فیلم Hobbs and Shaw «هابز و شاو» را آغاز کرده‌اند. اطلاعات دیگری برای این فیلم اکنون در دسترس است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

گفتنی است که جانسون هنوز هم از بازیگران فرانچایز Fast and Furious «سریع و خشن» است و آنها نقش‌هایشان را از این مجموعه فیلم برای Hobbs and Shaw ادامه می‌دهند. همچنین جانسون قبلا در مورد این فیلم، عکسی از خودش و جیسون استاتهام را در اینستاگرام گذاشته و گفته بود: این دو، زمانی دشمن هم بودند ولی با گذشت زمان به یکدیگر احترام می‌گذارند. Hobbs and Shaw به قلم کریس مورگان (Chris Morgan) که نویسنده‌ی Furious بوده است، نوشته خواهد شد و دیوید لیچ (David Leitch) کارگردان فیلم Deadpool 2 «ددپول ۲» آنرا هدایت می‌کند.

ادریس البا (Idris Elba) نقش شخصیت شرور آن‌را بر عهده دارد و ونسا کربی (Vanessa Kirby) ستاره‌ی The Crown که در فیلم Mission: Impossible — Fallout «ماموریت: غیرممکن-فال‌آوت» هم حضور داشت، در Hobbs and Shaw نیز هست. (با وجود این بازیگران بزرگ این فیلم نوید یک اثر ماندگار را می‌دهد)

نیل اچ. موریتز (Neal H. Moritz) از Original Films در کنار جانسون و همکارانش در Seven Bucks Productions، دنی گارسیا (Dany Garcia) و هیرام گارسیا (Hiram Garcia) این فیلم را تولید می‌کنند. استاتهام و مورگان نیز به همراه کلی مک‌کورمیک (Kelly McCormick)، استیو چاسمن (Steve Chasma)، آماندا لویس (Amanda Lewis)، آینسلی دیویز (Ainsley Davies) و اتان اسمیت (Ethan Smith) از دیگر تهیه کنندگان این فیلم بزرگ هستند. اکران جهانی Hobbs and Shaw در دوم اوت ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۹۸) اتفاق می‌افتد.

منبع: Holleywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.