کارگردان فیلم Curse of La Llorona سکان هدایت Conjuring 3 را بر عهده می‌گیرد

5 October 2018 - 16:53

جیمز وان (James Wan) پس از ساخت دو قسمت از مجموعه‌فیلم ترسناک موفق The Conjuring «احضار» محصول کمپانی نیولاین (New Line) از کارگردانی این فرنچایز کنار می‌کشد تا خون تازه‌ای به رگان آن تزریق شود. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

مایکل چاوز (Michael Chaves) که به تازگی ساخت فیلم ترسناک The Curse of La Llorona را به پایان رسانده، برای کارگردانی فیلم «احضار ۳» در نظر گرفته شده است.

وان از طریق کمپانی خود Atomic Monster Production در کسوت تهیه‌کننده در این پروژه دخیل باقی می‌ماند و به عنوان پدرخوانده‌ی این مجموعه‌فیلم عمل می‌کند. تهیه‌کننده‌ی دیگری که برای فعالیت به این پروژه بازمی‌گردد پیتر سفرن (Peter Safran) از کمپانی Safran Company Banner است.

چاوز توسط وان و دیگر دست‌اندرکاران کمپانی Atomic Monster پیرو فیلم کوتاه برنده‌ی جایزه‌اش The Maiden کشف شد. این فیلم کوتاه به سکوی پرتاب او برای ساخت اولین فیلم بلندش The Curse of La Llorona تبدیل شد که در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ توسط کمپانی نیولاین اکران خواهد شد. کار او در این فیلم بلند آشکارا وان و کمپانی نیولاین را تحت تأثیر قرار داده است.

وان:

در خلال همکاری نزدیک با چاوز حین ساخت فیلم The Curse of La Llorona فرصت شناخت او به عنوان یک فیلمساز برایم مهیا شد. توانایی چاوز در انتقال احساس به داستان و درک او از حال‌وهوا و ژانر وحشت او را به گزینه‌ی ایده‌آلی برای ساختن فیلم بعدی «احضار» تبدیل می‌کند.

دیوید لسلی جانسون (David Leslie Johnson) که در نوشتن فیلمنامه‌ی «احضار ۲» و Aquaman «آکوآمن» همکاری داشته، مشغول نوشتن فیلمنامه‌ی «احضار ۳» است که داستان آن بار دیگر بر روی اد و لورِین وارن (Ed and Lorraine Warren)، زن و شوهر محقق فعالیت‌های ماورایی تمرکز دارد. پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) و ورا فارمیگا (Vera Farmiga) که نقش این زوج را در دو قسمت پیشین بازی کردند برای ایفای دوباره‌ی این نقش‌ها در قسمت سوم بازمی‌گردند.

وان:

من هیجان‌زده هستم که به عنوان تهیه‌کننده بازمی‌گردم و با ورا و پاتریک در ماجراجویی ماوراالطبیعه‌ی بعدی زوج وارن همراه خواهم بود.

چاوز:

من طرفدار پروپاقرص فیلم‌های «احضار» هستم. مایه‌ی شعف و افتخار است که بار دیگر با جیمز وان و دست‌اندرکاران کمپانی نیولاین همکاری می‌کنم.

«احضار» با بودجه‌ای ۲۰ میلیون دلاری ساخته شد و متعاقب اکرانش در سال ۲۰۱۳ به سرعت به یک پدیده‌ی موفق تبدیل شد و در سراسر جهان ۳۲۰ میلیون دلار فروش کرد. از آن زمان به بعد کمپانی نیولاین به دقت جهان این فرنچایز را با ساخت دنباله‌ها، پیش‌درآمدها و اسپین‌آف‌ها گسترش داده است. فیلم اخیر از این فرنچایز The Nun «راهبه» بود که در سپتامبر به روی پرده رفت و با فروش ۳۳۵ میلیون دلاری به موفق‌ترین اثر این مجموعه‌فیلم تبدیل شد.

منبع:The Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.