بازیگران فیلم زندگی‌نامه‌ای درباره‌ی راجر ایلز چه کسانی هستند؟

6 October 2018 - 16:46

کمپانی Annapurna بازیگران فیلم خود درباره‌ی زنان شبکه‌ی خبری فاکس که در مقابل فرهنگ مردانه‌ی زهرآگین شبکه و رئیس آن راجر ایلز (Roger Ailes) شوریدند را گرد هم آورده است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

چارلیز ترون (Charlize Theron) که تهیه‌ی این اثر به کارگردانی جی روچ (Jay Roach) را بر عهده دارد اولین کسی بود که برای ایفای نقش مجری سابق فاکس نیوز میگن کلی (Megyn Kelly) به پروژه پیوست. از آن زمان جمعی از استعدادهای تراز اول به این اثر ملحق شده‌اند. بازیگرانی از قبیل جان لیتگو (John Lithgow) در نقش راجر ایلز و نیکول کیدمن (Nicole Kidman) در نقش گرچن کارلسون (Gretchen Carlson) مجری سابق خبر.

ایلز به عنوان رئیس شبکه به ارتقای حرفه‌ی کلی و کارلسون کمک کرد. اما با مطرح شدن چندین شکایت درباره‌ی سوءرفتار جنسی ایلز در قبال کلی و کارلسون و چندی دیگر این غول رسانه‌ای در سال ۲۰۱۶ مجبور به استعفا شد. این اثر که فیلمنامه‌ی آن توسط چارلز رندالف (Charles Randolph) نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی The Big Short به رشته‌ی تحریر درآمده، این رسوایی را مورد کندوکاو قرار می‌دهد. در ادامه به بازیگران و نقش‌هایی که ایفا خواهند کرد پرداخته می‌شود.

جان لیتگو در نقش راجر ایلز

جان لیتگو که به تازگی برای ایفای نقش وینستون چرچیل (Winston Churchill) در سریال The Crown «تاج» محصول نت‌فلیکس برنده‌ی جایزه‌ی امی (Emmy) شد برای به تصویر کشیدن رئیس سابق شبکه‌ی خبری فاکس قرارداد امضا کرده است. ایلز در دوران سکان‌داری این شبکه شخصیت‌های آن را همچون کلی و کارلسون و شان هانیتی (Sean Hannity) به جایگاه ستاره‌ای رساند و همچنین وزنه‌ی به‌شدت تأثیرگذاری در سیاست‌های حزب جمهوری‌خواه محسوب می‌شد. اما زمانی که شش زن او را به سوءرفتار جنسی متهم کردند شهرت و اعتبارش خدشه‌دار شد. لیتگو پیش از ایفای نقش ایلز در سال ۲۰۱۹ در Pet Sematary و Late Night، دو اثر اقتباسی از آثار استفن کینگ (Stephen King) دیده خواهد شد.

نیکول کیدمن در نقش گرچن کارلسون

کیدمن نقش یکی از اولین زنانی را بر عهده دارد که ایلز را به تعرض جنسی متهم کردند. این گوینده‌ی سابق در سال ۲۰۱۶ شکایت‌نامه‌ای علیه ایلز تنظیم کرد مبنی بر این‌که شبکه او را برای تلافی پاسخ ردش به درخواست‌های جنسی ایلز اخراج کرده است. کارلسون پیش از خروج از فاکس به همراه استیو دوسی (Steve Doocy) و برایان کیلمید (Brian Kilmeade) اجرای برنامه‌ی Fox and Friends را بر عهده داشت. کیدمن همچنین در فیلم دیگری از کمپانی Annapurna به نام Destroyer «ویران‌گر» حضور دارد. از دیگر پروژه‌های پیش روی این بازیگر برنده‌ی اسکار می‌توان به Aquaman «آکوآمن» محصول کمپانی دی سی (DC) و Boy Erased به کارگردانی جوئل اجرتون (Joel Edgerton) اشاره کرد.

چارلیز ترون در نقش میگن کلی

ایفای نقش کلی در این فیلم نمونه‌ی اخیر رویکرد فمینیستی ترون محسوب می‌شود. می‌توان به Atomic Blonde «بلوند اتمی» و کمدی مادرانه‌ی Tully «تالی» در راستای همین رویکرد ترون اشاره کرد. زمانی که اتهامات جنسی علیه ایلز بالا گرفت شبکه‌ی فاکس کلی را تحت فشار قرار داد تا در دفاع از ایلز سخن بگوید اما کلی به جای این کار با اتهامات خودش نسبت به تعرضات جنسی ایلز پیش آمد و به یکی از برجسته‌ترین شاکیان پرونده تبدیل شد. این وکیل سابق به مدت یک دهه در این شبکه کار کرد و در نهایت برنامه‌ی موفق خود را به نام The Kelly Files به راه انداخت. او هم‌اکنون برنامه‌ی Megyn Kelly Today را در شبکه‌ی ان‌بی‌سی (NBC) مدیریت می‌کند. ترون بعدتر در فیلم کمدی Flarsky ساخته‌ی جاناتان لوین (Johnathan Levine) در کنار ست روگن (Seth Rogan)، الکساندر اسکارسگارد (Alexander Skarsgard)، رندل پارک (Randall Park) و اندی سرکیس (Andy Serkis) دیده خواهد شد.

آلیسون جنی در نقش سوزان استریچ

آلیسون جنی (Allison Janney) پس از آن که در سال ۲۰۱۸ برای ایفای نقش لاونا (LaVona) مادر تونیا هاردینگ (Tonya Harding) در فیلم I, Tonya برنده‌ی جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل شد به هنرپیشه‌ی پرخواهانی برای به تصویر کشیدن زنان واقعی تبدیل شده است. در این فیلم جنی نقش سوزان استریچ (Susan Estrich) وکیل مدافع ایلز را ایفا می‌کند. استریچ وکالت ایلز را در برابر اتهامات مبنی بر تعرض جنسی بر عهده داشت. جنی اخیرا سومین نامزدی پیاپی خود در جوایز امی را برای ایفای نقش در سریال کمدی Mon محصول شبکه‌ی سی‌بی‌اس (CBS) دریافت کرد. نقش‌آفرینی آتی این هنرپیشه در فیلم Troupe Zero خواهد بود.

مارگو رابی

دومین بازیگر از فیلم I, Tonya مارگو رابی (Margot Robbie) است که در این فیلم نقش یک دستیار تهیه را بازی می‌کند. این بازیگر که با فیلم The Wolf of Wall Street «گرگ وال استریت» به شهرت رسید چندین پروژه را در برنامه دارد؛ پروژه‌هایی نظیر درام تاریخی Mary Queen of Scots به همراه سورشا رونان (Saoirse Ronan) و چندین فیلم دیگر از قبیل The Lego Movie: The Second Part «فیلم لگو: بخش دوم»، Birds of Prey و پروژه‌ی فعلا بدون نامی با حضور دو کاراکتر کوئین و جوکر که او در آن‌ها نقش تبهکارگون خود هارلی کوئین (Harley Quinn) را ایفا می‌کند. او همچنین در فیلم Once Upon a Time in Hollywood «روزی روزگاری در هالیوود» به کارگردانی کوئیتین تارانتینو (Quentin Tarantino) بار دیگر با لئوناردو دی‌کپریو (Leonardo DiCaprio) همکاری می‌کند.

کیت مک‌کینون

در ماه دسامبر کیت مک‌کینون (Kate McKinnon) ستاره‌ی برنامه‌ی Saturday Night Live به عنوان آخرین عضو به جمع بازیگران این فیلم اضافه شد. مطابق با گزارشات نقش او براساس یک شخصیت واقعی نیست. کیت مک‌کینون در حال حاضر در Saturday Night Live دیده می‌شود. او در تابستان در فیلم کمدی The Spy Who Dumped Me در کنار میلا کونیس (Mila Kunis) بازی کرد.

منبع:The Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.