امی آدامز از تفاوت بسیار Batman v Superman با Justice League صحبت می‌کند

10 September 2016 - 10:00

در گفت و گو با خانم امی آدامز (Amy Adams) در فستیوال فیلم Telluride، این هنرپیشه به طور خلاصه در مورد نظرات و نقدهای فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice و تفاوت آن با فیلم به شدت مورد انتظار Justice League صحبت کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

امی آدامز از سال ۲۰۱۳ و با فیلم Man of Steel به دنیای سینمایی DC پیوست و در این اواخر نقش لویس لین (Lois Lane) را در فیلم جنجالی Batman v Superman: Dawn of Justice بازی کرد. این هنرپیشه در فیلم مورد انتظار Justice League که در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ اکران می‌شود نیز حضور دارد. طی مصاحبه با آدامز، او با توجه به نقد‌ها و نظرات منفی در مورد فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice، به سرعت این بحث را به وجود آورد که Justice League تفاوت‌های زیادی با فیلم مذکور دارد.

او اشاره کرد که «همه از فیلم هیجان زده خواهند شد» و «این فیلم به صورت کامل با Batman v Superman متفاوت است». قطعا تا زمان اکران فیلم Justice League اخبار، اطلاعات و نمایش‌های بسیاری از آن خواهیم دید و امیدواریم که این فیلم مورد انتظار واقعا هم از سوی منتقدان و هم از سوی طرفداران مورد استقبال قرار بگیرد.

پس از این موضوع، صحبت از انتقادهای تند و بی رحم از فیلم و مخصوصا کارگردان آن، زک اسنایدر (Zack Snyder) شد که آدامز این گونه پاسخ داد:

من حس بسیار خوبی به زک دارم. زک به مانند بهترین آدم تاریخ است و دیدن این که چگونه در مورد او صحبت می‌کنند برای من سخت بود زیرا زک واقعا یک کارگردان مورد احترام است.

نظر شما در مورد فیلم‌های زک اسنایدر چیست؟ موضوع تفاوت نظر طرفداران با منتقدان، آن‌ هم بر سر فیلم‌های DC را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.