در پوستر رسمی The Kid Who Would be The King، شیطان به مدرسه می‌رود!

6 October 2018 - 21:30

استودیو قاکس قرن بیستم اولین پوستر رسمی فیلم فانتزی/ماجراجویانه‌ خود، The Kid Who Would be King را منتشر کرد. از جمله بازیگرانی که در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند می‌توان به نام‌هایی همچون لوییس سرکیس (Louis Serkis)، سر پاتریک استوارت (Sir Patrick Stewart) و ربکا فرگوسن (Rebeca Ferguson) اشاره کرد. طبق برنامه‌ ریزی‌های انجام شده، این فیلم قرار است در تاریخ یک مارس سال ۲۰۱۹ درسینما‌ها و سالن‌های نمایش معتبر اکران شود. لطفا تا پایان این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم The Kid Who Would be The King، داستان یک پسر دوازده ساله‌ی بریتانیایی به نام اَلکس را روایت می‌کند که مسائل و مشکلات زندگی روزمره‌اش پس از یافتن شمشیر افسانه‌ایِ “اکسکالیبر” (Excalibur) کاهش می‌یابد. حال با در دست داشتن قدرتمندترین شمشیر تاریخ در دست بی‌قدرت ترین پسربچه‌ی مدرسه‌ایِ بریتانیا، می‌توان انتظار یک داستان ماجراجویانه‌ی جذاب را داشت. با شروع ماجراجویی‌‌ دیدنی الکس و دوستانش در طرف دیگر داستان یک فرد ترسناک قرون وسطایی به نام مورگانا قرار دارد، که مُصِر است تا دنیا را به نابودی بکشاند. اکنون این وظیفه‌ی الکس و دوستانش است که مورگانا را متوقف کنند و جهان را از نابودی نجات دهند.

در این فیلم لوییس سرکیس در نقش الکس و دین چامو (Dean Chaumoo) در نقش بدرز، بهترین دوست الکس بازی می‌کنند. تام تایلر (Tom Taylor) و ریانا دوریس (Rihanna Doris) نیز نقش لنس و کی را ایفا خواهند کرد، تا باند جنگجوی الکس را تکمیل کنند. انگس امری (Angus Imrie)، سر پاتریک استوارت و ربکا فرگوسن نیز دیگر هنرمندان حاضر در فیلم خواهند بود.

فیلم براساس فیلمنامه‌ی اورجینالِ جو کورنیش (Joe Cornish) که نویسندگی و کارگردانی آن را نیز برعهده دارد، ساخته می‌شود. عکس‌برداری رسمی فیلم هم در ۲۵ سپتامبر سال ۲۰۱۷ در لندن آغاز شد.

کمپانی Title’s Tim Bevan و اریک فلنر (Eric Fellner) کار تهیه و تولید فیلم را در کنار نیرا پارک (Nira Park) از بیگ تاک پیکچرز (Big Talk Pictures) در دست دارند. استودیو فاکس قرن بیستم و مایکل ایرلند (Micheal Ireland) بازبینی نهایی پروژه را انجام خواهند داد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.