اولین عکس از استالونه در فیلم Rambo 5 که در آن لباس کابو‌ی‌ها را بر تن کرده است منتشر شد

6 October 2018 - 23:00

سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) اولین عکس از پشت صحنه‌ی فیلم Rambo 5 را در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد. استالونه که در این دو عکس لباس کابوی‌ها را بر تن دارد، گویی می‌خواهد یک سفر کوتاه را آغاز کند‌. لطفا در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ریبوت رمبو از زمانی که سری آخر آن در سال ۲۰۰۸ اکران شد؛ آینده نامطمئنی داشت. برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سریال تلویزیونی رمبو به هم خورده است و استالونه هم رسما بازنشستگی خود از این نقش را اعلام کرد. شایعات مربوط به این فیلم از سال ۲۰۱۶ بر سر زبان‌ها افتاد اما می‌توان گفت تا اوایل امسال چیزی تایید نشده بود. همه چیز با پوسترهای Cannes و صحبت استالونه درباره رمبو ۵ در رسانه‌ها شروع شد. جزییات مربوط به داستان و نوارهای تست بازیگران که بصورت آنلاین منتشر شدند این‌ها همه گواهی بر پیشرفت سریع این فیلم هستند.

با اینکه استالونه در نوشتن فیلم‌نامه‌ نقش داشته است اما این بازیگر روی صندلی کارگردانی این پروژه تکیه نخواهد زد. طبق گفته GWW، فیلم‌ساز برجسته‌ی سینما، آدرین گرانبرگ (Adrian Grunberg)، رسما سکان‌دار این پروژه است. این کارگردان بازرگ بخاطر ساخت فیلم‌هایی همچون Get The Gringo که محصول سال ۲۰۱۲ است و How I Spent My Summer Vacation معرف حضور علاقه‌مندان به سینما هست. او اخیرا نیز به عنوان کارگردان دوم Narcos و دستیار اول کارگردان Jack Reacher: Never Go Back Sense 8 در حال فعالیت بوده است.

گفته می‌شود داستان رمبو ۵، درباره تلاش قهرمان داستان برای نجات گروهی از دختران معصوم است که قاچاق شده‌اند و شخصیت اصلی فیلم با یک روزنامه‌نگار برای کمک به قربانیان در مرز مکزیک و سرزمین بی‌قانونی همکاری می‌کند.‌ برای همین گرانبرگ گزینه خوبی برای هدایت این پروژه است. با اینکه فیلم در چند لوکیشن مانند اسپانیا و بلغارستان فیلم‌برداری می‌شود، امید است تجربه او برای فیلم‌برداری مکزیک بخاطر سریال Narcos مفید واقع شود.

آخرین هنرنمایی استالونه در نقش جان رمبو در رمبوی سال ۲۰۰۸، با فروش جهانی ۱۱۳.۲ میلیون دلاری و فروش گیشه‌ی ۵۰ میلیون دلاری همراه بود. استالونه نویسنده و کارگردان آن فیلم نیز بود. همچنین قرار است او نقشِ راکی بالبوا، که یکی از به‌‌یاد ماندنی‌‌ترین نقش‌هایی است که استالونه خلق کرده است را در کنار مایکل بی. جردن (Micheal B. Jordan) در فیلم Creed 2 بازی کند. این فیلم در ۲۱ نوامبر سال جاری روی پرده خواهد رفت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.