نائومی واتس به سریال شبکه‌ی شوتایم درباره‌ی راجر اِیلز می‌پیوندد

6 October 2018 - 23:53

نائومی واتس (Naomi Watts) رسما به جمع بازیگران سریال The Loudest Voice in the Room «بلندترین صدا در اتاق» محصول شبکه‌ی شوتایم (Showtime) پیوسته است. در این سریال که براساس کتابی درباره‌ی راجر ایلز (Roger Ailes)، بنیان‌گذار شبکه‌ی خبری فاکس به قلم گابریل شرمن (Gabriel Sherman) ساخته می‌شود واتس نقش خبرنگار گرچن کارلسون (Gretchen Carlson)، اولین زنی که شکایت‌نامه‌ای مبنی بر تعرض جنسی بر علیه ایلز تنظیم کرد را بازی می‌کند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

این سریال هشت قسمته بر ایلز در دهه‌ی پایانی زندگی‌اش تمرکز دارد در حالی که به برخی از لحظات مهم در حرفه‌ی او نیز فلاش‌بک می‌زند؛ لحظاتی از جمله دیدارش با ریچارد نیکسون (Richard Nixon) در برنامه‌ی The Mike Douglas Show. در این سریال همچنین به اتهامات وارده بر او مبنی بر تعرضات جنسی نیز پرداخته می‌شود که به سقوط او انجامید.

دیوید نِویس (David Nevis) رئیس شبکه‌ی شوتایم:

به طرق مختلف امروزه تلاقی سیاست و رسانه دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم را تعریف می‌کند. ما پیش از این به تصویر کشیده شدن این پدیده بر پرده‌ی سینما را در قالب داستان چارلز فاستر کین (Charles Foster Kane) دیده‌ایم. این پدیده اکنون تجسم معاصر خود را در صعود و سقوط راجر ایلز می‌یابد. با حضور راسل کرو (Russell Crowe) در نقش اصلی این سریال نویدبخش داستان جذابی درباره‌ی عصر حاضر است.

این سریال از چندین نقطه‌نظر روایت خواهد شد و از منظری روان‌شناختی ایلز و چگونگی تأثیرگذاری فرایند سیاسی بر روی حرفه‌ی او را مورد کندوکاو قرار خواهد داد. تام مک‌کارتی (Tom McCarthy) و جیسون بلوم (Jason Blum) تهیه‌ی این سریال را بر عهده دارند. فیلمنامه‌ی قسمت اول این سریال توسط مک‌کارتی و شرمن نوشته شده است.

سریال «بلندتری صدا در اتاق» محصول شبکه‌ی شوتایم تنها پروژه‌ی حاضر با محوریت ایلز نیست. کمپانی Annapurna در حال کار بر روی یک فیلم سینمایی درباره‌ی این شخصیت است. جی روچ (Jay Roach) کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.

واتس اخیرا با شوتام در سریال Twin Peaks همکاری کرد. او بیش‌تر برای نقش‌آفرینی در آثار تحسین‌شده‌ای نظیر Mulholland Dr «بلوار مالهالند»، The Ring «حلقه»، King Kong «کینگ کونگ»، Eastern Promises «قول‌های شرقی»، The Impossible «غیرممکن» و Birdman «بردمن» شناخته می‌شود.

منبع:Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.