مذاکره‌ی مارگو رابی برای ایفای نقش در فیلم Barbie

7 October 2018 - 09:00

به گزارش خبرگزاری هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter)، مارگو رابی (Margot Robbie)، که برای آثاری از جمله I, Tonya «من تونیا هستم» و Suicide Squad «جوخه انتحار» شناخته می‌شود، در حال مذاکره برای پیوستن به پروژه‌ی Barbie «باربی» است. کمپانی‌های برادران وارنر (Warner Bros) و متل (Mattel) این فیلم را خواهند ساخت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این پروژه چندین سال است که در وضعیت توسعه و تولید به سر می‌برد. در ابتدا قرار بود کمپانی سونی (Sony) فیلم باربی را بسازد و با بازیگرانی از جمله ایمی شومر (Amy Schumer) و ان هتوی (Anne Hathaway) هم برای هنرنمایی، صحبت‌هایی شده بود. در ژانویه سال میلادی جاری اعلام شد که تاریخ اکران این فیلم تغییر کرده و قرار است در ۸ مه ۲۰۲۰ (۳۱ اردیبهشت ۹۹) منتشر شود و اکنون هم به نظر می‌رسد که مارگو رابی جای ان هتوی را خواهد گرفت و در فیلم باربی ایفای نقش خواهد کرد.

فیلم‌نامه‌ی این اثر توسط هیلاری وینستون (Hilary Winston)، که آثاری نظیر The LEGO Ninjago Movie «فیلم لگو نینجاگو» و Bad Teacher «معلم بد» را در کارنامه دارد، نوشته شده و ایمی شومر به همراه خواهرش، کیم کارامل (Kim Caramele)، بازنویسی‌هایی روی فیلم‌نامه‌ انجام داده‌اند. علاوه بر این، دیابلو کودی (Diablo Cody) هم در سال ۲۰۱۵ روی فیلم‌نامه کار کرده بوده است.

داستان این فیلم درباره‌ی شخصیتی است که در دنیای باربی‌های بی‌نقص زندگی می‌کند. این فرد همانند بقیه نبوده و وصله‌ی ناجوری برای آن سرزمین محسوب می‌شود. اما زمانی که به دنیای واقعی پا می‌گذارد، متوجه می‌شود که تفاوت‌های او با باربی‌ها چیز باارزشی به شمار می‌رود. با توجه به توصیفاتی که درباره‌ی این فیلم شده، باربی قرار است بر روی موضوعاتی مثل زیبایی و فمینیسم مانور بدهد و همچنین رگه‌هایی از دنیای کمدی و فانتزی فیلم‌های Splash «شلپ‌شلوپ»، Enchanted «افسون‌زده» و Big «بزرگ» را دارا باشد.

تهیه‌کنندگان این اثر، والتر اف. پارکس (Walter F. Parkes)، لاوری مک‌دونالد (Laurie MacDonald) و ایمی شومر هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.