فیلمبرداری فیلم «۲۳ نفر» آغاز شد

5 October 2018 - 20:00

در حالی که بیش از دو سال پیش سردار قاسم سلیمانی پیشنهاد ساخت فیلمی از روی رمان «آن بیست و سه نفر» را به ابراهیم حاتمی‌کیا داده بود، فیلمبرداری اقتباس سینمایی این رمان با نام «بیست و نفر» به کارگردانی مهدی جعفری در حضور سلیمانی آغاز شد.

آیین افتتاحیه فیلمبرداری فیلم سینمایی «۲۳ نفر» به تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده و کارگردانی مهدی جعفری صبح امروز جمعه ۱۳ مهرماه با حضور سردار قاسم سلیمانی و تعدادی از راویان خاطرات کتاب «بیست و سه نفر» برگزار شد.

 در این مراسم سردار سلیمانی به گپ و گفت با نوجوانانی پرداخت که در این فیلم سینمایی قرار است ایفاگر نقش نوجوانان اسیر در سال‌های دفاع مقدس باشند.

تصویربرداری یکی از سکانس‌های فیلم با حضور سردار سلیمانی صورت گرفت و در حاشیه آن مجتبی فرآورده در مقام تهیه‌کننده و نیز مهدی جعفری در مقام کارگردان به طرح نکاتی پرداختند.

فیلم سینمایی «۲۳ نفر» اقتباسی از خاطرات گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند. این گروه کم سن و سال بین ۱۳ تا ۱۷ سال سن داشتند و خاطرات‌شان از دوران اسارت پیش‌تر در قالب کتاب «بیست و سه نفر» توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده بود.

تولید این فیلم در حالی آغاز شده که علیرضا رئیسیان اخیرا اعلام کرد حق ساخت فیلم بر اساس ماجرای ۲۳ نفر در اختیار اوست و سازمان اوج بدون اجازه او برای فیلم پروانه ساخت گرفته است. روابط عمومی اوج این ادعا را رد کرد.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.