آغاز تولید فیلم Monster Hunter در آفریقای جنوبی

7 October 2018 - 21:00

میلا یوویچ (Milla Jovovich) با انتشار عکسی از خودش در پشت‌ صحنه فیلم Monster Hunter (شکارچی هیولا) در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام، خبر از آغاز تولید این فیلم در آفریقای جنوبی داد. این فیلم به کارگردانی پل دبلیو. اس. اندرسون (Paul W.S. Anderson)، اقتباسی از سری بازی‌های ویدیویی پرطرفداری به همین نام است. با سینماگیمفا همراه باشید.

Monster Hunter (شکارچی هیولا) داستان دو قهرمان از دو دنیای متفاوت برای شکست‌دادن خطری مشترک است؛ هیولاهایی قدرتمند، عظیم و کشنده که در زمین سکنی گزیده‌اند. ممکن است بینندگان هنگام تماشای این فیلم اکتشافات جدیدی بکنند و با چهره‌هایی آشنا و محبوب از دنیای بازی‌ها همچون Admiral روبه‌رو گردند.

این پروژه با همکاری اندرسون و جرمی بولت (Jeremy Bolt) از کمپانی Impact Pictures و رابرت کولزر (Robert Kulzer) و مارتین مازکوویچ (Martin Moszkowicz) از کمپانی Constantin Film و البته دنیس براردی (Dennis Berardi) که مسئول جلوه‌های ویژه فیلم نیز می‌باشد، تهیه و تولید می‌شود. نویسنده فیلمنامه Monster Hunter (شکارچی هیولا) نیز خود اندروسون بوده است که بر رهبر تیمی نظامی از جانب سازمان ملل تحت عنوان آرتمیس (Artemis) با بازی یوویچ متمرکز است که به محل زندگی هیولاها منتقل شده است. او در آنجا با شکارچی (Hunter) با بازی تونی جا (Tony Jaa) ملاقات می‌کند و دو تیم تشکیل می‌دهند تا مدخل هجوم هیولاها به زمین را مسدود سازند.

علاوه‌بر یوویج و جا، بازیگران دیگری چون ران پرلمن (Ron Perlman)، تی. آی. هریس (T.I. Harris) و دیه‌گو بونتا (Diego Boneta) نیز در Monster Hunter (شکارچی هیولا) نقش‌آفرینی می‌کنند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.