تریلر جدید فیلم Aquaman منتشر شد

8 October 2018 - 11:31

کمپانی برادران وارنر که به استفاده از کامیک کان‌های معروف عادت کرده است، جزئیات و تریلرهای جدیدی برای پروژ‌های در حال ساختش منتشر می‌کند. ماه‌ها پس از انتشار اولین تریلری که در سن دیگو قرار داشت، هواداران Aquaman (آکوامن)، فیلم جدید استودیو برادران وارنر، بالاخره می‌توانند نگاه دیگری به جیسون موموا (Jason Momoa) بیندازند. شما همراهان همیشگی سینماگیمفا می‌توانید در ادامه خبر این تریلر جدید را ملاحظه فرمایید.

موموا و جیمز وان (James Wan) کارگردان فیلم، که کامیک کان نیویورک را با ارائه‌ی پوستر جدیدی از این فیلم آغاز نموند، اکنون نیز با انتشار دومین تریلر Aquaman، درحال جشن گرفتن دومین روزِ پس از آن رویداد هستند. فقط کافیست نگاهی به ویدویوی پایین بیندازید.

این فیلم، بخش بعدی همکاری‌های بین کامیک‌های دی سی و برادران وارنر در زمینه دنیای ابرقهرمان‌هاست که البته پس از انتشار فیلم Justice League (لیگ عدالت) کمی از روند رو به جلوی خود فاصله گرفت. اما استودیو باری دیگر با معطوف کردن توجه خود به این فیلم، به سازندگان آن آزادی عمل بیشتری برای ساختن آن‌چه می‌خواهند بسازند، داد.

وان در گفتگو با خبرگزاری ComicBook از این موضوع سخن به میان آورده است که فیلم چگونه بطور واضح با حفظ موضوعیت خاص خود و روایت منحصر به فردش، دنباله‌ای از «لیگ عدالت» خواهد بود.

وان می‌گوید:

این برایم خیلی مهم بود که به من اجازه داده شود تا فیلم خودم را بسازم، تا صدای سخنم در فیلم شنیده شود. پس از Farious Seven (خشن ۷) و Conjuring 2 (احضار ۲)، نمی‌خواستم برای ساخت فیلم‌‌ دیگری استخدام شوم. پس از Furious Seven دچار نوعی فکر مانند «سطح من بالاتر از این حرفاست» شدم، اما بعد از آن دیگر نمی‌خواستم آن آدم قبلی باشم.

او ادامه می‌دهد:

خب! واقعا برایم بسیار حائز اهمیت بود که بتوانم مهر خودم را بر فیلم بزنم، جلوه‌های ویژه‌ی خودم را داشته باشم و حتی خودم شخصیت‌های فیلم را خلق کنم. اگرچه شخصیت جیسون [موموا] یک جورایی با انتشار «لیگ عدالت» لو رفت، اما من می‌خواستم بطور اساسی شخصیت او را از جهات مختلفی بارسازی کنم و در فیلم ارائه دهم. خب این برایم مهم بود که به جایی که آکوامن در «لیگ عدالت» رها شده بود احترام بگذارم و فیلم را از آن‌جا باز سرگیری کنم. اما بعد، به من این اجازه و آزادی در تصمیم گیری را دادند که در انتهای فیلم او را به هر کجا که بخواهم ببرم [و فیلم را هرطور که می‌خواهم تمام کنم]. قهرمان من به مسیری قهرمانانه و پر از ماجراجویی سفر می‌کند که در نهایت او را به شخصیتی کاملا متفاوت از شخصیت ابتدایی فیلم تبدیل می‌کند. این همان موضوعی بود که بسیار برای من اهمیت داشت. و در آخر، فیلمی که من می‌خواهم بسازم، مطمئنا فیلمی است که به من آزادی عمل دهد.

وان که تاکنون با ساخت فرنچایزهای The Connuring (احضار) و Saw (اره) به موفقیت‌‌های زیادی دست یافته است، از ساخت فیلم‌های پرهزینه و همچنین پرفروش اکشن، ابایی ندارد؛ ساخت فرنچایز مشهور The Fast and the Farious توسط او، مهر تاییدی بر این ادعاست.

در حال حاضر او ساخت Kings of Atlantis را در برنامه دارد و طرفداران به زودی متوجه خواهند شد که اولین فیلم او براساس کتاب‌های کامیک چگونه خواهد بود. این درحالی است که Aquaman در تاریخ ۲۱ دسامبر امسال در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: ComicBook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.