با مادر و خواهر کاراکتر جاکد جونز در فصل سوم سریال Riverdale آشنا شوید!

7 October 2018 - 23:00

طرفداران سریال Riverdale (ریوردیل) در فصل سوم این سریال در مورد خانواده‌ی جاکد (Jughead) کمی بیشتر خواهند دانست؛ چرا که مادر و خواهرش با رفتارهای مرموزانه خود همه چیز را بهم می‌ریزند. قرار شده است جینا گرشان (Gina Gershon) و بازیگر تازه وارد، ترینیتی لیکینز (Trinity Likins) به ترتیب نقش‌های گلادیس جونز (Gladys Jones) و جلی‌بین جونز (Jellybean Jones) را ایفا کنند. با سینماگیمفا همراه باشید.

گرشان در نقش مادر جاکد که زنی تاجر است در این سریال ظاهر خواهد شد و لیکینز را در نقش خواهر جاکد خواهیم دید که دختری است عاقل‌تر و داناتر از سنش و گروه‌های موسیقی موردعلاقه‌اش پینک فلوید (Pink Floyd) و بلک سبث (Black Sabbath) هستند.

سریال Riverdale (ریوردیل) بر اساس کمیک‌های آرچی ساخته شده و دارای تمی راز‌آلود و تیره است. داستان در مورد ماجراهای یک پسر جوان به نام آرچی و دوستانش است که در شهر کوچکی به اسم “ریوردیل” زندگی می‌کنند. این شهر دارای ظاهری فانتزی و پر زرق‌و‌برق است اما اسرار تاریکی در زیر این شهر نهفته است که عده‌ای به دنبال کشف آن‌ها هستند. شرایطی که حول بازداشت آرچی به وجود آمد، شروع فصل سوم را این‌گونه رقم خواهد زد که گروه تلاش می‌کنند او را آزاد کنند درحالی‌که هایرم لوج (Hiram Lodge) به برنامه‌های خود ادامه می‌دهد تا نه تنها کنترل ریوردیل که حتی کنترل SoDale در‌ حال‌ رشد را نیز به دست گیرد.

دیگر بازیگران سریال Riverdale (ریوردیل) عبارتند از: کی‌جی آپا (KJ Apa) در نقش آرچی اندروز (Archie Andrews)، لی‌لی رینهارت (Lili Reinhart) در نقش بتی کوپر (Betty Cooper)، کامیلا مندس (Camila Mendes) در نقش ورونیکا لاج (Veronica Lodge)، اشلی موری (Ashleigh Murray) در نقش جوزی مک‌کوی (Josie McCoy)، کول اسپراوس (Cole Sprouse) در نقش جاکد جونز (Jughead Jones)، مادلین پچ (Madelaine Petsch) در نقش شریل بلاسم (Cheryl Blossom)، مارک کنسوئلوس (Mark Consuelos)، کیسی کات (Casey Cott)، اسکیت آلریچ (Skeet Ulrich)، مادچن آمیک (Mädchen Amick) و ونسا مورگان (Vanessa Morgan).

پخش فصل سوم سریال Riverdale (ریوردیل) از تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۸ مهر ۱۳۹۷) از شبکه CW آغاز خواهد شد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.