شبکه‌ی CBS ساخت سریالی با حضور کاپیتان پیکارد را در برنامه دارد

8 October 2018 - 22:32

الکس کرتزمن (Alex Kurtzman) و هدر کادین (Heather Kadin) تهیه‌کنندگان اجرایی Star Trek «سفر ستاره‌ای» ابراز کردند که سریالی جدید با حضور کاراکتر پیکارد ساخته خواهد شد. پاتریک استوارت (Patrick Stewart) برای ایفای دوباره‌ی نقش شمایل‌گون محبوب خود کاپیتان ژان لوک پیکارد (Jean-Luc Picard) بازمی‌گردد. این سریال کاوشی در فصل بعدی زندگی پیکارد توصیف شده اما به لحاظ روایی خیلی به سریال Star Trek: Discovery «سفر ستاره‌ای: اکتشاف» مربوط نمی‌شود. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

امسال در کامیک‌کان نیویورک خبرهای زیادی در ارتباط با «سفر ستاره‌ای» منتشر شد از جمله خبر مربوط به اسپاک (Spock) جدید برای مجموعه‌ی «اکتشاف» و نیز اعلام تاریخ انتشار فصل دوم این سریال. اگرچه طرفداران «سفر ستاره‌ای» از این‌که درباره‌ی مسائل پیرامون سریال حاضر مطلع می‌شوند خوشحال هستند اما بسیاری از آن‌ها خواهان اطلاع از جزئیات درباره‌ی مجموعه‌ی پیکارد هستند.

کرتزمن و کادین متعاقب پنل «اکتشاف» در کامیک‌کان نیویورک در مصاحبه‌ای با TrekMovie درباره‌ی مجموعه‌ی آتی پیکارد به گفت‌وگو نشستند. آن‌ها فاش کردند که سی‌بی‌اس (CBS) به دنبال ساخت پروژه‌ی دنباله‌داری با محوریت کاراکتر پیکارد است و کادین افزود که چندین فصل از هم‌اکنون برای آن در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود که فیلمبرداری این سریال در ماه آوریل آغاز شود و اتاق نویسندگان این اثر اکنون به مدت چهار هفته دوران پرمشغله‌ای را برای رسیدن به ایده‌ی روایی مناسب از سر گذرانده است. اگرچه هنوز تاریخ پخشی برای این سریال اعلام نشده است اما اگر پروژه مطابق با برنامه‌ی اولیه خود پیش برود این مجموعه در سال ۲۰۲۰ آماده خواهد شد.

اعلام این که مجموعه‌ی پیکارد اثری چندفصله خواهد بود در واقع ادامه‌ی برنامه‌های سی‌بی‌اس برای اطمینان حاصل کردن از این نکته است که در طول هر سال یک مجموعه مرتبط با «سفر ستاره‌ای» در حال پخش باشد. در ماه اوت دیوید استف (David Stapt) رئیس این شبکه گفت:

هدف ما این است که همیشه باید یک مجموعه‌ی مرتبط با «سفر ستاره‌ای» در حال پخش باشد.

این مسئله خصوصا پس از آن‌که سریال «اکتشاف» ثابت کرد که این فرنچایز پتانسیل بالایی برای جذب مخاطبان دارد اهمیت بیش‌تری پیدا کرد.

همان‌طور که پیش از این اعلام شد مجموعه‌ی پیکارد بازسازی Star Trek: The Next Generation «سفر ستاره‌ای: نسل بعد» نخواهد بود بلکه داستان آن را ادامه خواهد داد که خبر خوبی‌ست چراکه طرفداران می‌توانند با دیگر عوامل «نسل بعد» تجدید دیدار کنند. ماه گذشته استوارت عکسی از خود و تهیه‌کنندگان مجموعه‌اش در صحنه‌ی فیلمبرداری منتشر کرد. با توجه به این‌که از دفعه‌ی گذشته که استوارت این نقش را ایفا کرد این سریال تکامل یافته جالب است که افراد پشت این پروژه با چه رویکردی این سریال جدید را خواهند ساخت تا هم برای نسل جدید هواداران تازه باشد و هم هنوز برای طرفداران قدیمی آشنا.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.