Anne Hathaway به بازی دوباره در نقش Catwoman علاقه‌مند است

10 September 2016 - 18:00

Anne Hathaway که پیش از این تنها یک بار در نقش زن گربه‌ای (Catwoman) در فیلم The Dark Knight Rises در فیلم‌های DC ایفا کرده بود، به تازگی علاقه اش را به بازگشت به نقش قدیمی خود نشان داده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

نسخه ای از که از Catwoman در فیلم The Dark Knight Rises استفاده شد، شبیه به نسخه‌های کامیک بوکی این شخصیت نبود و به نوعی به کتاب‌های کامیک DC Comics وفادار نبود اما در هر حال، طرفداران این شخصیت را دوست داشتند و از حضور Anne Hathaway در این نقش خوشحال بودند.

در فستیوال فیلم Toronto، این ستاره محبوب در مورد نقش‌آفرینی دوباره در نقش شخصیت‌ Catwoman صحبت کرد و در مورد پیچیدگی‌های این موضوع توضیحاتی داد:

من این شخصیت را بسیار دوست داشتم و برای بازی کردن نقش او هیجان زده بودم. من نمی‌دانم که اوضاع چگونه پیش می‌رود زیرا من فکر می‌کنم که بخش کریس نولان داستان بتمن به پایان رسیده است و من نیز از آن کنار رفته ام اما من عاشق دنیای DC هستم و یک سفر رو به عقب جالب خواهد بود.

قطعا بازی دوباره Anne Hathaway به عنوان Catwoman در دنیای سینمایی DC پیچیدگی‌هایی دارد اما از طرفی نیز او برای این نقش بسیار مناسب است و می‌تواند به راحتی در نقش زن گربه‌ای قرار بگیرد. با تمام این اوصاف و احتمال کم بازی این هنرمند در نقش Catwoman، آیا Hathaway در مورد بازی کردن دوباره این نقش خوشبین است؟

فکر نمی‌کنم بتوان به این قضیه خوشبین بود. وقتی این نقش را از زن گربه‌ای آخر قبول و دریافت می‌کنید، به مانند یک قلمرو می‌ماند. من سخاوتمندی زیادی را از Halle و Michelle مشاهده نمودم و به شخصه نیز همین کار را برای نفر بعدی انجام می‌دهم.

در زیر می‌توانید توییت Variety در این مورد را بخوانید:

آیا Anne Hathaway در یک فیلم Catwoman بازی خواهد کرد؟

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    من که جداً دلم مى خواهد بازى کنه. بهترین چیز فیلم کشدار و خسته کننده سوم نولان کت وومن/آن هاتاوى بود. به نظر مى یاد کلاً نولان تو کارکردانى نقش هاى منفى بهتر از مثبت ها بود. به هر شکل به نظر من هم حضور هاتاوى در کنار رابى براى ساخت یکى از کتاب هاى گاتهام سایرنز خیلى جذابه هرچند احتمالاً امکان پذییر نیست.