اسپایدرمن و نیک فیوری در پشت‌صحنه‌ی فیلم Spider-man: Far From Home

9 October 2018 - 11:30

با گذشت مدتی از شروع فیلم‌برداری پروژه جدید کمپانی مارول استودیوز (Marvel Studios)، یعنی Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» که دنباله‌ی Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» محسوب می‌شود، عکس‌های متعددی از پشت‌صحنه‌ی این فیلم از طریق صفحات مجازی منتشر شده و در جدیدترین عکس‌ها، شاهد شخصیت‌های اسپایدرمن (Spider-Man) و نیک فیوری (Nick Fury) هستیم. برای دیدن این عکس‌ها با سینماگیمفا همراه باشید.

کوین فایگی (Kevin Feige)، مدیر عامل مارول استودیوز، قبلا تایید کرده بود که در این فیلم شاهد ماجراجویی‌های پیتر پارکر (Peter Parker) در اروپا و شهر لندن هستیم و همچنین وقایع آن بعد از فیلم‌های Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» و Avengers 4 «انتقام‌جویان ۴» رخ خواهد داد.

تام هالند (Tom Holland)، بازیگر نقش پیتر پارکر/اسپایدرمن، پیش از این اعلام کرده بود که قسمت سوم از مجموعه‌ فیلم‌های اسپایدرمن هم ساخته خواهد شد. اگر فیلم اکران نشده‌ی انتقام‌جویان ۴ را هم حساب کنیم، او تا به حال در ۵ فیلم این شخصیت را ایفا کرده است.

از دیگر بازیگران فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه می‌توان به زندیا (Zendaya) در نقش ام‌جی؛ مریسا تومی (Marisa Tomei) در نقش زن‌عمو می؛ جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) در نقش میستریو؛ و مایکل کیتون (Michael Keato) برای هنرنمایی دوباره‌ی نقش والچر اشاره کرد. علاوه بر این، بازیگران جدیدی از جمله جی. بی اسموو (J.B. Smoove) و نومان اکار (Numan Acar) هم به این فیلم اضافه شده‌اند و همچنین قرار است دوباره شاهد شخصیت‌های نیک فیوری، با بازی ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson)، و ماریا هیل، با بازی کوبی اسمالدرز (Cobie Smulders)، باشیم.

مرد عنکبوتی: دور از خانه توسط جان واتس (Jon Watts) کارگردانی می‌شود و فیلم‌نامه‌ی آن را هم کریس مک‌کنا (Chris McKenna) و اریک سامرز (Erik Sommers) نوشته‌اند. این تیم پیش از این بر روی اولین قسمت نیز کار کرده بودند.

این فیلم که اولین پروژه‌ی فاز چهارم دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود، در تاریخ ۵ ژوئیه ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۹۸) اکران خواهد شد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های اسپایدرمن و نیک فیوری را در پشت صحنه‌ی مرد عنکبوتی: دور از خانه ببینید:

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.