ریدلی اسکات و ساخت سریال Raised by Wolves

9 October 2018 - 14:17

شبکه‌ی تی‌ان‌تی (TNT) به ساخت سریال Raised by Wolves، مجموعه‌ای علمی‌تخیلی از استاد داستان‌گویی ریدلی اسکات (Ridley Scott) چراغ سبز نشان داده است. اسکات با ساخت این اثر اولین تجربه‌ی کارگردانی خود در تلویزیون را تجربه می‌کند. آرون گازیکوفسکی (Aaron Guzikowski)، فیلمنامه‌نویس تحسین‌شده که فیلمنامه‌ی به شدت ستایش‌شده‌ی Prisoners «زندانیان» را به رشته‌ی تحریر درآورد، به عنوان گرداننده و نویسنده‌ی این سریال فعالیت خواهد کرد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

این سریال توسط کمپانی Scott Free Production متعلق به اسکات و با همکاری کمپانی‌های Turner’s Studio و T and Madhouse Entertainment تهیه خواهد شد. اسکات، گازیکوفسکی، دیوید دبلیو زاکر (David W. Zucker) جردن شیهان (Jordan Sheehan)، آدام کولبرنر (Adam Kolbrenner) و رابین میسینگر (Robyn Meisinger) تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند. حقوق توزیع بین‌المللی این سریال بر عهده‌ی کمپانی Turner است.

سریال Raised by Wolves بر روی دو اندروید تمرکز دارد که وظیفه‌ی پرورش فرزندان بشر در یک سیاره‌ی بکر اسرارآمیز به آن‌ها محول شده است. در حینی که کلنی انسانی به دلیل تفاوت‌های مذهبی در شرف فروپاشی قرار می‌گیرد دو اندروید پی می‌برند که کنترل باورهای انسان‌ها وظیفه‌ای خیانت‌آمیز و دشوار است.

اسکات:

من همیشه در جست‌وجوی مرزهای جدیدی در ژانر علمی‌تخیلی هستم و داستان حقیقتا اورجینالی را در Raised by Wolves یافته‌ام. جهانی به‌کل متمایز و پندارین مملو از کاراکترهایی که با پرسش‌های اگزیستانسیالیستی در کلنجار هستند: چه چیزی ما را انسان می‌کند؟ بنیان یک خانواده چیست؟ و چه می‌شد اگر ما می‌توانستیم از نو آغاز کنیم و تباهی‌هایی را که در سیاره‌مان به‌بار آوردیم پاک کنیم؟ آیا نجات می‌یافتیم؟ بهتر عمل می‌کردیم؟ با توجه به پیشینه‌ی برنامه‌های باکیفیت و جسورانه‌ی شبکه‌ی تی‌ان‌تی به نظر می‌رسد که این شبکه برای این جنس برنامه‌های تلویزیونی جاه‌طلبانه بهترین خانه باشد.

اسکات یکی از بهترین کارگردانان و تهیه‌کنندگان دنیاست. او آثاری نظیر The Martian «مریخی»، Thelma and Louise «تلما و لوئیس»، Alien «بیگانه»، Black Hawk Down «سقوط شاهین سیاه»، Blade Runner و Gladiator «گلادیاتور» را کارگردانی کرده است. اسکات در طی حرفه‌ی درخشان خود از سوی جوایز امی (Emmys)، انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا (Producers Guild of America) و انجمن کارگردانان آمریکا (Directors Guild Of America) مورد ستایش و قدردانی قرار گرفته است.

سارا آبری (Sarah Aubrey) رئیس بخش برنامه‌سازی اورجینال در شبکه‌ی تی‌ان‌تی:

ریدلی اسکات بهترین کارگردان در ژانر علمی‌تخیلی‌ست. او در کنار کارگردانی برخی از بهترین فیلم‌های علمی‌تخیلی تمامی ادوار، کاراکترهای شمایل‌گونی نظیر ریپلی (Ripley) در فیلم «بیگانه» و الیزابت شاو (Elizabeth Shaw) فیلم Prometheus «پرومنته» را خلق کرده است. ما مشعوفیم که اسکات همان کار را برای ما خواهد کرد و بی‌صبرانه منتظر خوانش او از اثر آینده‌گرایانه و پیچیده‌ی آرون هستیم. بسیار نادر است که بتوان اثری در تلویزیون خلق کرد که مخاطب را به تفکر وا دارد و به طور هم‌زمان نیاز او را برای سرگرم شدن ارضا کند. Raised by Wolves چنین اثری است.

آرون گازیکوفسکی:

فیلم‌های ریدلی اسکات همیشه بخشی از زندگی من و نیز الهام‌بخش کارهای من بوده‌اند. بنابراین فرصت همکاری با او و شبکه‌ی تی‌ان‌تی در داستانی که بسیار برایم عزیز است و در قلبم جا دارد به حقیقت پیوستن یک رویاست.

این پروژه بازگشت اسکات به شبکه‌ی تی‌ان‌تی را رقم می‌زند. او در سال ۲۰۰۷ به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی در مینی‌سریال برنده‌ی جایزه‌ی The Company «کمپانی» با این شبکه همکاری کرد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.