اطلاعات جدیدی پیرامون دنباله World War Z منتشر شده است

9 October 2018 - 14:30

برخلاف اینکه فیلم اورجینال World War Z به موفقیت عظیمی در دنیا دست یافت، ساخت دنباله این فیلم بارها متوقف شده است. تهیه‌کنندگان فیلم جدید، دید گادنر (Dede Gadener) و جرمی کلینر (Jeremy Kleiner) ادعا کردند که این فیلم سال آینده در ماه ژوئن فیلم‌برداری می‌شود، هرچند فیلم‌نامه کار هنوز کامل نگردیده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

وقتی سایت خبری ورایتی از گادنر درباره آخرین اخبار پیرامون این فیلم پرسید، وی اظهار داشت:

ماه ژوئن فیلم‌برداری رو شروع می‌کنیم.‌ دیگه چی میخواین بدونید؟ برد پیت نقش جری لین رو بازی می‌کنه. اون به فیلم برمی‌گرده و دیوید فینچر (David Fincher) هم کارگردانه.

کلنر در رابطه با فیلم‌نامه کار گفت:

دنیس کلی (Dennis Kelly) نویسنده فوق‌العاده‌ای است که Utopia, Matilda رو نوشته و چندتا کار با هم همکاری داشتیم‌. ما هنوز داریم روی فیلم‌نامه کار می‌کنیم اما کار اون عالیه. فکر می‌کنم فیلم خوبی از آب دربیاد.

بنظر می‌رسد این فیلم دچار وقفه‌های مکرر و تغییر در برنامه شده و تولید آن به مشکل خورده است.

فیلم اصلی که براساس رمانی از مکس بروکس (Max Brooks) به همین نام بود، سال ۲۰۱۱ با بودجه ۱۲۵ میلیون دلار ساخته شد هرچند ساخت دنباله آن بارها به تعویق افتاد و حالا قرار است سال بعد ساخته شود.

دیمون لیندلوف (Damon Lindelof) سازنده LOST سال ۲۰۱۲ بخش سوم فیلم را نوشت و قبل از اتمام کارش، از این پروژه جدا شد. کارگردان Cabin in the Woods، درو گادارد (Drew Goddard) جایگزین او شد تا کار نوشتن فیلم را تمام کند و توانست ۴۰ دقیقه از فیلم را نیز به شکل روایی بسازد.

بعد از این همه فیلم‌برداری مجدد، بودجه فیلم تمام شد و قرار بود فیلم دسامبر ۲۰۱۲ اکران گردد و سرانجام تابستان ۲۰۱۳ اکران شد. برخلاف این وقفه‌ها، این فیلم به فروش جهانی ۵۴۰ میلیون دلار دست یافت.

قبل از انتخاب فینچر بعنوان کارگردان این فیلم، وی قرار بود ژوراسیک پارک: سقوط پادشاهی را کارگردانی کند.

بایونا قبلا گفته بود:

یکسال است که داریم روی این پروژه کار می‌کنیم و ایده‌های خوبی داریم. خیلی هیجان‌زده هستیم و بخش‌های خوبی هم طراحی کردیم و از راهی که انتخاب کردیم راضی بودیم اما نتونستیم اینا رو به هم متصل کنیم.
مواقعی بوده که میخواستیم تولید رو شروع کنیم و من آماده نبودم. من بهشون گفتم: ببینید من آدم این کار نیستم. شاید یکی بتونه اینکارو انجام بده. واسه همین از فیلم جدا شدم.

حالا که تولید فیلم تا سال دیگر شروع نمی‌شود، احتمالا دنباله جنگ جهانی Z تا سال ۲۰۲۰ روی پرده نقره‌ای نمی‌رود.

منبع: ComicBook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.