پست مالون به فیلم اقتباسی نتفلیکس، Wonderland می‌پیوندد

9 October 2018 - 15:30

به گزارش ورایتی، پست مالون (Post Malone)، رپر معروف آمریکایی برای حضور در فیلم اقتباسی Wonderland (واندرلند) از رابرت پارکر (Robert Parker) که از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد، با این شبکه به توافق رسیده است.

این هنرمند در کنار بازیگران بزرگی همچون مارک والبرگ (Mark Wahlberg) که نامزدی جایزه اسکار را در کارنامه دارد، و وینستون دوک (Winston Duke) ستاره فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) نقش آفرینی خواهد کرد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به اَلن آرکین (Alan Arkin)، ایلیزا شلسینگر (Iliza Shlesinger) و جیمز دومونت (James Dumont) اشاره کرد. لطفا تا پایان این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم که توسط ایس آتکینز (Ace Atkins) نوشته شده است اقتباسی است از کتاب واندرلندِ رابرت بی. پارکر؛ این کتاب بخشی از مجموعه کتاب‌های اسپنسر (Spenser) است. اسپنسر پس از یک شخصیت داستانی‌ در رمانی جنایی، اولین بار توسط رابرت پارکر و پیش از آن‌که توسط ایس آتکینز مورد اقتباس قرار گیرد، خلق شد. شخصیت اسپنسرِ رابرت بی. پارکر، تاکنون در ۴۸ رمان مختلف عنوان شده است، که همه‌ی آن‌ها جز پرفروش‌ ترین رمان‌های نیویورک تایمز بوده‌اند.

اسپنسر شخصیتی است که به‌تازگی از زندان آزاد شده و زمانی‌که به حقیقت قتل‌های هیجان‌انگیز و توطئه‌های پیچیده در پشت پرده‌ی آن‌ها پی می‌برد ناچارا دوباره به همان محله‌ی کوچک و دور افتاده‌اش در بوستون بازمی‌گردد.

والبرگ نقش اول این فیلم خواهد بود. پیتر برگ (Peter Berg) نیز هدایت این فیلم را که فیلمنامه‌ی اقتباسی آن نوشته‌ی شان اوکیفه (Sean O’Keefe) است را، بر عهده خواهد داشت. همچنین مارک والبرگ به واسطه‌ی بنر فیلم ۴۴ (Film 44) خود، در کنار نیل اچ. موریتز (Neil H. Moritz) و استفان لوینسون (Stephan Levinson) در سمت تهیه‌کنندگان این فیلم قرار دارند. جان لوگان (John Logan) از فیلم ۴۴ به همراه توبی آشر (Toby Ascher) هم تهیه‌کنندگان اجرای این اثر خواهند بود.

“واندرلند” پنجمین همکاری مشترک بین والبرگ و برگ است. این دو پیش از این در پروژه‌هایی همچون Lone Surviver (تنها بازمانده)، Deepwater Horizon (دیپ واتر هورایزن)، Patriot’s Day (روز میهن‌ پرستان) و Mile 22 (مایل ۲۲) که در تاریخ ۱۷ اوت اکران شد و هم اکنون نیز دنباله‌ی آن در حال ساخت است، با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.