مایکل پنا، نقش آقای روارک را در سریال Fantasy Island بازی می‌کند

9 October 2018 - 19:00

مایکل پنا (Micheal Pena) در نقش شخصیتی که در سریال اقتباسی مشهور شبکه ABC توسط ریکاردو مونتالبن (Ricardo Montalban) معروف شد، بازی خواهد کرد. نام این فیلم Fantasy Island است.

این فیلم جدید، داستان گروهی از افراد را روایت می‌کند که طی سفری که به یک جزیره دارند، توسط ناظر جزیره با اخطار مواجه می‌شوند. ناظر جزیره، آقای روارک این موضوع را به آن‌ها یادآور می‌شود که احتمالا فانتزی‌هایی که از سفر خود [به این جزیره] دارند، آن طور که انتظارش را دارند پیش نرود‌. لطفا در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جف والدو (Jeff Waldow) که مدت زیادی از همکاری او با کمپانی بلوم هاوس (Blumhouse) بر سر فیلم Truth or Dare (جرئت یا حقیقت) که به‌تازگی نیز منتشر شده است، نمی‌گذرد؛ تمایل خود به کارگردانی این فیلم جدید را در حالی نشان داده است که، هم اکنون در حال نوشتن فیلمنامه‌ی آن به همراه جیلیان جیکوب (Jillian Jacob) است.

کمپانی بلوم هاوس و سونی در تامین مالی، تهیه و تولید فیلم نقش خواهند داشت. گفته می‌شود والدو به همراه کوپر ساموئلسون (Cooper Samuelson) از بلوم هاوس، تهیه کنندگی اجرایی Fantasy Island را نیز برعهده خواهد داشت. پس از ساخت فیلم، رایان تورک (Ryan Turek) از طرف بلوم هاوس و مت میلم (Matt Milam) هم به نیابت از سونی، آن را بازبینی خواهند کرد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.