پیوستن لکیث استنفیلد به فیلم Knives Out

9 October 2018 - 19:00

ددلاین در گزارشی خبر پیوستن لکیث استنفیلد (Lakeith Stanfield) به فیلم Knives Out، اثر جنایی/معمایی به کارگردانی راین جانسون (Rion Johnson) را تایید کرد. در این فیلم استنفیلد در کنار ستارگانی از جمله دنیل کریگ (Daniel Craig) و کریس ایونس (Chris Evans) بازی خواهد کرد. لطفا در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

استنفیلد، بازیگر و رپری است که بخاطر بازی در فیلم‌ Get Out (برو بیرون) از جردن پیله (Jordan Peele) و Atlanta (آتلانتا) و Short Term 12 (بخش کوتاه مدت شماره ۱۲) و Sorry to Bother You در میان مردم شناخته می‌شود. از جمله فیلم‌های اخیر او نیز می‌توان به Uncut Gems از آدام سندلر (Adam Sandler) و The Girl in The Spider’s Web (دختری در تار عنکبوت) و Someone Great ای که در آن در کنار بازیگرانی نظیر روزاریو داوسون (Rosario Dawson)، بریتنی اسنو (Brittany Snow) و جینا رودریگز (Gina Rodriguez) نقش آفرینی می‌کند و از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد، اشاره کرد.

تاکنون تنها خلاصه‌ای از فیلمنامه‌ای که توسط جانسون نوشته شده، منتشر شده است؛ اما گفته می‌شود این فیلمنامه یک داستان جنایی/معمایی مدرن در قالب یک روایت پلیسی کلاسیک به همراه صدای اصلی جانسون است. کریگ که پس از خروج دنی بویل (Danny Boyle)، بطور ناگهانی پروژه باند ۲۵ را ترک کرد، قرار است در ماه نوامبر بازی در Knives Out را آغاز کند. می‌توان گفت با خروج غیر منتظره‌ی بویل، جانسون و رام برگمن (Ram Bergman) از فرصت استفاده کرده و کریگ را قبل از بازگشت به نقش جیمز باند، به فیلم خود آوردند. جانسون، کسی که فیلمنامه را نوشته است در کنار برگمن تهیه کنندگی فیلم را برعهده خواهند داشت.

خبرها حاکی از آن است که جانسون Knives Out را قبل از این‌که سه‌ گانه‌ی دنیای “جنگ ستارگان” کارگردانی کند، خواهد ساخت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.